obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
routr blokkeren op bepaalde tijden
sweetdreams
goededag allen. graag hulp.
zie deze link voor wat ik wil --> http://tinyurl.com/2bka2do
we krijgen wellis ruzie thuis over het spelcomputer gebruik. wanneer het kind moet slapen, zit hij tot s'avonds laat bijna ochtend online op zijn spelcomputer spelletjes te spelen. nu wou ik net als in die url, met tele2 en de davvolink, het draadloos internet op bepaal;de tijd stippen blokkere. de oplossing die in de link staat zo iets zou heel perfect zijn. maar tot zover zie ik geen instellings mogelijkheden in de router zelf met de http://192.16...etc. weet iemand of dit mogelijk is? en of ik het bij tele2 misschien kan laten regelen. het is echt heel fijn als t mogelijk zou zijn. want de ruzies kunnen hoog oplopen. en ik kan er niet meer tegen. ben zelf aan het overwegen om het internet thuis op te zeggen, in overleg met mijn ouders. en dan zelf maar als ik internet nodig heb bij de biblotheek te gaan. (T_T)
Gewijzigd door cornfed op 21 juli 2010, 14:10
 
cornfed
Zulke mogelijkheden zijn er niet bij Tele2 of bij de apparatuur van Tele2.
Je moet een router kopen met geavanceerde gebruikers beheer functies en die samen met de Tele2 router in het netwerk zetten.
Een andere technische oplossing zie ik niet.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Plompie
Je kan wel simpel een klok tussen je modem zetten (maar dan vallen eventuele TV & telfoon verbindingen natuurlijk ook weg.)
 
cornfed
Dat kan ook nog.
Maar dan is het wel erg simpel om de "blokkade" te omzeilen.
Je hoeft alleen maar de klok er tussen uit te halen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'routr blokkeren op bepaalde tijden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie