obey-robots.txt
07 December 2016, 11:36
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

slechte service bij storing

josc
Helaas ben ik heel erg slecht geholpen door Tele2. Vooral het technische gedeelte van de klantenservice was zeer onvriendelijk.Even een opsomming: op 6 juli melding gemaakt dat telefoon en internet niet meer werken. Power lampje brand rood.Telefonisch contact en modem gereset etc. Geen succes. Op 8 juli monteur van kpn langsgeweest. Modem volgens hem kapot. Vrijdag 10 juli nieuw modem ontvangen. Aangesloten, zelfde probleem. Wederom gebeld. Weer de hele procedure van resetten doorlopen, alsof ik die nog niet weet.....Fout lag nu volgens de klantenservice bij kpn die de lijn niet hadden doorgemeten. Op vrijdag middag is de lijn doorgemeten door kpn. Snelheid tot aan modem 12mb. Maandag uiteraard niets gehoord van tele2. 's middags uit alle ellende maar eens gebeld. Storing stond op als verholpen. Probleem wederom uitgelegd en weer het hele proces op een onvriendelijke manier opgestart. Uiteindelijk weer een monteur op woensdag langsgekomen. Uiteindelijk al de 15de juli. Monteur zei dat het probleem bij een aantal gezinnen in Landgraaf speelde en dat hij het niet kon oplossen. Donderdag 16 juli weer gebeld met tele2. Weer iemand die het hele programma incl resetten, wat ik al 1,5 week aan het doen was, ging opstarten. Zeer onvriendelijk te woord gestaan omdat volgens hem ik er geen verstand van heb. Volgens hem modem kapot. Niet dus is gecontroleerd. Mij laten doorverbinden en contract opgezegd. Echter, tot op heden nog steeds geen verbinding. Nooit meer Tele2!!!
 
kobus1960
Veel voorkomend verhaal, rest de vraag, is het contract opgezegd??
Dan zal die verbinding ook niet meer gaan werken vrees ik.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Gilex
Idd heb je het al opgezegd dan zullen ze helemaal geen moeite meer doen om je nog voor de resterende tijd een werkende verbinding te gunnen.......
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
josc
Klopt, maar ga ze uiteraard wel in gebreke stellen en e.e.a. aankaarten bij de diverse forums als kassa en consumentenbond.
 
kobus1960
De laatste 2 hebben geen interesse, Tele2 heeft de zaken voor een provider goed voor elkaar.
Vooral de kleine letters worden door de consumenten niet gelezen, Tele2 is nog coulant.
Die 2 programma's zijn er niet voor de consument, alleen voor eigen glorie, willen meer dan
90 % kans van slagen, en daar komt Tele2 zeker niet voor in aanmerking.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Josc,

Graag zou ik je postcode/huisnr. of klantnummer en telefoonnummer waar je goed op te bereiken bent willen ontvangen in een PB. Zodra ik dit heb ontvangen dan kan ik je klacht in behandeling nemen. Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slechte service bij storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
storing mail Algemeen 2 09 februari 2016, 23:23
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing 1 09 december 2013, 22:06
Storing Maastricht Storing 1 08 mei 2013, 18:15
storing webmail zonnet Storing 3 31 januari 2013, 16:08
Slechte Wifi verbinding op Comtrend modem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 6 22 december 2012, 18:50
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill04:00:52
| Gilex04:23:32
| abmg14:57:59
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?