obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken
Bluetooth werkt niet meer
marijke84
Is wel iets waar je weet van moet hebben denk ik... voor je het verkeerd doet? Ik heb namelijk ook op de HP site gezeten maar werd er niet wijzer van. Natuurlijk doordat ik er geen verstand van heb. Dus nogmaals: Dankjewel dat je me wilt helpen!
 
kobus1960
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/...ob-74972-1

Deze even downloaden en installeren, dat zou moeten werken, laden van de pagine duurt ff.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
marijke84
Hoihoi
Ik heb gedaan zoals aangegeven maar het werkt nog steeds niet.
Bij bluetoothapparaten werkt de knop instellingen nog steeds niet en kan geen apparaten vinden
In apparaatbeheer zijn dezelfde uitroeptekens te zien Sad

Edit:
Nu heb ik dit gedownload: Software Support for HP Integrated Module with Bluetooth Wireless Technology (Microsoft Windows Vista)
Ik de instellingen en zo nog steeds niet wijzigen, ik moet contact opnemen met de systeembeheerder door een fout...
Gewijzigd door marijke84 op 28 juli 2010, 14:33
 
kobus1960
Je hebt allebei de dingen gedownload die ik voor ogen had.
Vanaf dit punt zou ik de oplossing niet weten, ook wel lastig op afstand zo.
Heb je niemand in de kennissenkring, of de leverancier, die even 1 op 1 met je laptop
aan de gang kan?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
marijke84
Helaas niet Sad
En ik heb geen garantie natuurlijk
Ik dnek dat ik heel de laptop leegmaak. Kan sowieso niet kwaad lijkt me dat eens te doen?
 
kobus1960
Als je install DVD's nog bezit, kan dat geen kwaad, schoon en je zal merken, stuk sneller.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Als ik me ermee mag bemoeien..Wink

Of je pakt een systeemherstelpunt in Windows naar een datum toen het nog werkte.

Of je verwijderd alle drivers uit Systeembeheer mt betrekking tot Bluetooth.
En dan rebooten. Windows zal weer de Bluetooth adapter installeren.
Daarbij moet je vaak extra software installeren om het te laten werken.
Die staat vaak ergens op een DVD van de fabrikant of je kan hem direct van de site plukken van HP.


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
marijke84
Ik weet niet precies hoelang geleden het is dat het stopte met werken, maar kan die datum ruim nemen natuurlijk

Als ik dus in apparaatbeheer àlles wis van bluetooth, en opnieuw opstart, dan gaat windows dat zelf weer in orde maken? Dat wilde ik namelijk al wel proberen maar was bang dat dan alles voor altijd in de knoei zou zitten.


EDIT:
Ik ben nu bezig met alle bluetooth te verwijderen.
moet ik ook alle bt virtual divices verwijderen?
bluetoothradio's?
Gewijzigd door marijke84 op 28 juli 2010, 16:53
 
cornfed
Ja, dat mag.
Er is maar één driver voor het apparaat, maar er worden meerdere virtuele apparaten aangemeld in Windows blijkbaar.

Klopt het dat je Bluetooth adapter vast ingebouwd is in de laptop?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
marijke84
Bluetooth zit inderdaad ingebouwd.
Alles kan dus eruitgegooid wat ik opnoemde?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bluetooth werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie