obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert
cornfed
Als je een oud Zonnet modem nog gebruikt, krijg je zeker geen update.
Die is alleen voor de Davolinks.

Je hebt dan eerder een abo update nodig, denk ik...Wink
Gewijzigd door cornfed op 12 augustus 2010, 23:36
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
DennisW
Ik heb een Davolink, maar wist niet meer of daar software bij hoorde, omdat ik toen ik voor het eerst mijn hele windows opnieuw op mijn pc zetten ontdekte dat ik gelijk verbinding had zodra ik de 10/100-LAN Drivers erop zetten....

Sindsdien had ik ook meer naar software gezocht.
Maar als het niet bestaat, kan het ook een reden zijn waarom ik het nooit gebruik Grin


anyway, nog steeds last van connectie-verlies Sad
 
cornfed
Nee, geen software nodig voor de Davolinks.

Je kan periodiek eens ven de stekker uit het modem trekken.
Dat is alles.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
heemskerk72
Helaas. Vorige week diverse malen mijn modem uitgeschakeld/ingeschakeld, maar het probleem is er nog steeds (omgeving oegstgeest).

Het valt me ook op dat het eerder genoemde bericht van Tele2 niet meer op de mededelingen pagina terug te vinden is.

Toch maar weer de helpdesk proberen:

Update: Volgens de helpdesk is de update hier nog niet uitgerold. Het was niet te zeggen wanneer dat wel zou gebeuren.
Gewijzigd door heemskerk72 op 16 augustus 2010, 09:31
 
kobus1960
Welke mededeling van Tele2 Webcare????
Die mededelingen voegen wij hier Mededelingen Tele2 Webcare bij.
Datgene wat je bedoelt wordt gequote vanaf een andere site, ook al is het de
Tele2 website.

Edit; En idd, Tele2 begint nu zelfs zijn eigen mededelingenpage op de eigen site te
schonen, ze nemen die gerechtelijke uitspraak wel erg letterlijk Wink
Gewijzigd door kobus1960 op 16 augustus 2010, 12:39
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
heemskerk72
Hoi Kobus,

Ik bedoelde het bericht wat ik in een vorig bericht heb gezet (http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...post_14262). Dit was inderdaad afkomstig van de Tele2 website. Die melding is nu dus verwijdert.
 
kobus1960
Oke, die plaatsen wij hier niet, alleen die van Tele2 Webcare, die zijn betrouwbaar.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
DJMO
hoi,

Naar aanleiding van dit topic en vergelijkbare klachten (voornamelijk haperende msn) klacht geplaatst op twitter tav tele2webcare. Ik werd vandaag teruggebeld, en de helpdesmedewerker bleef beweren dat ik msn moest herinstalleren, mijn virusscanner opnieuw moest installeren en dat het probleem dan verholpen zou zijn. Zo had ze haar eigen probleem namelijk ook opgelost. Ook nadat ik uitlegde dat ik gisteren net een volledig nieuwe schijf had geplaatst en dus alles opnieuw had geinstalleerd beweerde ze het bovenstaande.

Toen ik expliciet vroeg naar een firmware update werd mij gezegd dat er alleen een firmware update voor digitale televisie zou plaatsvinden en dus niet voor internet ...

Ik heb haar verzocht om me te laten terugbellen door iemand met meer verstand van zaken, aangezien ze nog te dom was om te begrijpen wat een clean install inhoudt.
 
kobus1960
Je hebt de "verkeerde" getroffen, laat even weten hoe dit afloopt?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
DJMO
zodra ik wat meer weet of een nieuwe reactie krijg laat ik het weten. ik heb me niet voor niets geregistreerd hier Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie