obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben?
kobus1960
Wat ik al eerder zei, ik ben al heel rap afgestapt van Tele2 TV, ik vond/vind het nog steeds drama.
Tele2 fiber + gratis bellen + Ziggo Z1 + eredivisie live. Met dat totaalverhaal ben ik best tevreden.
Geen Ziggo internet vanwege de datalimiet. Hobby en fun blijven geld kosten.Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jessie
Alleen jammer dat er hier geen kabel ligt anders was het voor mij ook niet zo moeilijk.
 
leeg

Quote

kobus1960 schreef:
Wat ik al eerder zei, ik ben al heel rap afgestapt van Tele2 TV, ik vond/vind het nog steeds drama.
Tele2 fiber + gratis bellen + Ziggo Z1 + eredivisie live. Met dat totaalverhaal ben ik best tevreden.
Geen Ziggo internet vanwege de datalimiet. Hobby en fun blijven geld kosten.Wink

Ziggo levert niet op mijn adres Sad
 
jessie
Ik heb drie opties.

1. Tele2
2. Digitenne
3. Schotel
 
cornfed
Als je van een goede beeldkwaliteit belangrijk vindt met een grote keuze aan zenders, blijft alleen schotel over.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jessie
Heb net weer een contractje voor twee jaar bij tele2 afgesloten, ben wel benieuwd naar die nieuwe decoder. Zou er ook een sleeptimer opzitten?
 
peschi
om even terug op de topic te komen:

bbc (1 en 2 in ieder geval, 3 en 4 zou helemaal geweldig zijn)

scifi channel

geef TCM een dedicated channel, kweetniet hoe dat werkt bandwith wise, maar een channel maar voor de helft uitzenden werk niet.

 
kobus1960
mmmmm, Begin steeds meer te denken aan overstappen van Ziggo naar schotel, zeker met de mogelijkheden Wink
van tegenwoordig én de aanbiedingen op dat gebied.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Ik moet je ernstig waarschuwen voor het tv kijken per satelliet.
Voor je het weet, heb je een verslavende hobby erbij..Wink

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jessie
Nog een kleine twee jaar en dan mag ik ookFrown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort TV diensten : 4 16 mrt 2014
Televisie stoort wanneer downloaden Storing : 4 19 mrt 2012
decoder / tv-radio storing Algemeen : 2 02 dec 2011
welk modem is geschikt voor Tele2 50 MB Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 18 nov 2011
Ontbrekende radio en tv zenders Algemeen : 4 17 aug 2011
Advertentie