obey-robots.txt
05 December 2016, 03:21
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken

PTV games via Tele2 Vision

Wout
PTV games via Tele2 Vision

Vanaf vandaag kunnen Tele2 Vision abonnees via de televisie onder meer Blackjack en Sudoku spelen. Tele2 maakt namelijk bekend dat zij een overeenkomst heeft gesloten met het Zweedse Accedo Broadband voor de levering van een geavanceerd pakket met IPTV games.

Iedere maand worden hier nieuwe spelletjes aan toegevoegd. In de loop van het jaar maakt Tele2 het voor haar klanten ook mogelijk om te gamen met familie of vrienden met een abonnement op Tele2 Vision. Klanten van Tele2 kunnen dan iemand uitdagen voor een adventure of een racewedstrijd.
Tele2 gaat deze interactieve games op dat moment ook aanbieden via haar website.

"Met online gaming voegen wij een extra feature toe aan Tele2 Vision", aldus Günther Vogelpoel, directeur consumentenmarkt van Tele2. "Games zijn buitengewoon populair en daarom is het een logische uitbreiding van onze interactieve dienstverlening. Het indrukwekkende portfolio van Accedo verzekert ons in de toekomst van een gevarieerd aanbod van games".

Bron: breedbandwinkel.n

Wow steeds meer leuke ontwikkelingen. Grin

Bill
Straks kan de pc de deur uit! Cool
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Bill
Verplaatst naar TV Diensten! Stond in Algemeen!
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Sandor
ik heb ze al getest! weer een mooie ontwikkeling van tele2!
Forum Tele2 voor al je Vragen en Problemen

DickMac
Echt geen goede ontwikkeling!!! Je betaald 5,99 om een flutspelletje te spelen..... ook al kijk je maar 2 seconden of het wat is, die 5,99 wordt in rekening gebracht!!!!!! Verder staat volgens mij nergens vermeld, dat het 5,99 euro kost.

Greetz,
Dick

rowdy
Vroeger was het gratis, 5.99 betalen is inderdaad van de zotte. Koop dan gewoon een spelcomputer of ga met je pc naar een van de miljoenen sites met flash-games of freeware (te installeren) spelletjes. Spelletjes moet een leuke, gratis, extra zijn, geen melkkoe.

Bill
rowdy schreef:
Vroeger was het gratis, 5.99 betalen is inderdaad van de zotte. Koop dan gewoon een spelcomputer of ga met je pc naar een van de miljoenen sites met flash-games of freeware (te installeren) spelletjes. Spelletjes moet een leuke, gratis, extra zijn, geen melkkoe.

Game LinkPedia

Flash-Game.nl
Bill

rowdy
Klopt, dat zijn er een aantal!

Gewoon lekker met je Wii heensurfen en gratis spelen Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PTV games via Tele2 Vision', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill07:10:56
| Gilex16:04:19
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?