obey-robots.txt
11 December 2016, 08:56
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Klacht Tele2

Margot
bij brief van 24 maart j.l. heeft Tele2 mij laten weten dat mijn internetverbinding zou worden opgeheven, omdat die liep via een verouderd kabelnetwerk. Per 24 juni zou het abonnement automatisch worden beëindigd. Hierdoor werd ik dus gedwongen naar een andere provider over te stappen. Dat is uiteindelijk goed gelukt. Een bevestiging daarvan heb ik ook van Tele2 ontvangen met de mededeling dat facturering zou stoppen. . Maar kennelijk is dit niet doorgedrongen op de factuurafdeling. Want de facturering gaat gewoon door. Ik heb hierover al geschreven (met klantnr. + bijlagen etc.), maar nog geen reactie ontvangen. Daarnaast heb ik de laatste afschrijving via de bank ongedaan laten maken (dat had ik ook meegedeeld in mijn brieven). Maar wat schetst nu mijn verbazing: antwoord op mijn brieven ontvang ik niet, maar wel krijg ik post van Tele2 over de blokkering van mijn automatische afschrijvingen en of ik maar wil betalen. Maar mijn abonnement is beëindigd, dus ik wil niet betalen. Ik heb betaald wat ik moest betalen.
Wie heeft zoiets ook meegemaakt en wat heeft die eraan gedaan? En wie heeft anders nog tips voor mij? Ik heb geen zin om eindeloos kosten te maken in verband met niet verschuldigde bedragen d.m.v. aangetekende brieven e.
 
kobus1960
De interne communicatie loopt stroef bij Tele2, dat erkennen zij ook.
De beste manier is deze;

Danielle van Tele2 Webcare, kun je hier even induiken?

Nu hopen dat Webcare hierop reageert, dan kan dat ook opgelost worden.
Webcare zelf mailen werkt over het algemeen erg traag, hier reageren zij nogal eens op.
De helpdesk bellen en hopen dat je en bereidwillige medewerker treft is ook een optie.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Als je een bevestigd schrijven van Tele2 hebt met de einddatum van je abonnement, zit je altijd veilig.
Tele2 kan doen wat ze willen. Je staat in je recht.
Ik zou ook nu niet meer bellen of schrijven.
Webcare kan dit gemakkelijk afhandelen.
Gewijzigd door cornfed op 17 augustus 2010, 17:35
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Margot,

Ik wil je klacht graag in behandeling nemen. Daarvoor heb ik echter wel wat meer gegevens nodig. Zou je mij o.v.v 'Margot' in een PB je postcode/huisnummer willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill09:38:14
| abmg09:58:39
| Gilex21:28:47
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?