obey-robots.txt
09 December 2016, 18:23
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Tele2 komt terugbelafspraken niet na

Duckie
Ik heb al weken last van een superslechte internet verbinding, de verbinding is heel instabiel, dropt elke 10 seconde, soms hebben we gewoon een half uur geen internet, de downloadsnelheden zijn een factor 5 lager dan eerst, het is om gek van te worden.
Nu heb ik dit probleem ook al meerdere keren aangegeven bij Tele2 en dan zeggen ze terug te bellen. Dat doen ze dus NOOIT (nu al voor de derde keer). De technische dienst zou mij binnen 24 uur bellen, maar inmiddels zijn we al weer 54 uur verder en heb ik nog niets gehoord.

Kennelijk is de enige optie om je abonnement op te zeggen en ergens anders heen te gaan.
 
cornfed
We lezen wel vaker dat communiceren met klanten problemen oplevert voor Tele2.
Als Tele2 binnen één maand de problemen niet oplost, mag je verlangen om uit je contract ontbonden te worden.
Als het toch nog goed komt met je verbinding, mag je ook restitutie vragen over de weken met de belabberde verbinding. Plus gemaakte telefoonkosten.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Duckie
Helaas heb ik al enkele weken last van een superslechte internetverbinding. De helpdesk geeft aan mij niet te kunnen/willen helpen en komt niet verder dan: reset het modem eens. Ik hoop dat hier wellicht iemand is die weet hoe het probleem op te lossen.

Vroeger toen alles nog goed was, hadden we hier een verbinding met een constante downloadsnelheid van ongeveer 1 MB/s. Echter nu de laatste weken is de verbinding erg instabiel. Soms hebben we helemaal geen internet voor 20 minuten, en altijd is er sprake van een drop elke 10 seconde ongeveer. De gemiddelde snelheid bedraagt ongeveer 200 KB/s en is dus ook een factor 5 lager dan eerst.

Geprobeerde oplossingen:
-Modem resetten (meerdere keren, stekker eruit; 3 minuten wachten).
- Telefoonsnoeren vervangen tussen modem en splitter en splitter en binnenkomst punt.
 
cornfed
Ik heb je tweede topic hierin verplaatst.
Een topic is genoeg voor één lopend probleem.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
marcballijns
Ik denk dat TELE2 een probleem heeft want velen onder ons hebben een instabiele verbinding sinds enkele weken.

TELE2 los dit op!!!
 
Svubeqak
marcballijns schreef:
Ik denk dat TELE2 een probleem heeft want velen onder ons hebben een instabiele verbinding sinds enkele weken.

TELE2 los dit op!!!


Blijkbaar ben je er niet van bewust aan hoeveel zaken een instabiele verbinding kunnen liggen. Natuurlijk kan dit aan Tele2 liggen, maar je kan niet zomaar dingen gaan roepen als je nog helemaal geen contact hebt gehad met de telefonische helpdesk over je issue.
Gewijzigd door Svubeqak op 28 augustus 2010, 14:26
 
marcballijns
Tuurlijk zijn we ons daar bewust van, maar wij doen niets anders met internet dan zeg maar voor de zomervakantie, maar nu is hij...ook blijkbaar uit dit forum...ook bij anderen....instabiel. Wij hebben natuurlijk contact gehad met de helpdesk, maar die zeggen stekker er in eruit...modem resetten... modem zo dicht mogelijk brengen naar aansluitpunt.....
 
Svubeqak
marcballijns schreef:
Tuurlijk zijn we ons daar bewust van, maar wij doen niets anders met internet dan zeg maar voor de zomervakantie, maar nu is hij...ook blijkbaar uit dit forum...ook bij anderen....instabiel. Wij hebben natuurlijk contact gehad met de helpdesk, maar die zeggen stekker er in eruit...modem resetten... modem zo dicht mogelijk brengen naar aansluitpunt.....



En heb je dat ook gedaan?
 
kobus1960
Tele2 onderkent dit probleem en is bezig, zie een aantal uitnodigingen door Webcare
om tot een oplossing te komen, even geduld dus, het zijn een paar mensen die alle
zooi moeten oplossen.
Dat mag niet te veel geld kosten, zo'n helpdesk en/of Webcare.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
marcballijns
IS er aan te geven hoelang dit gaat duren?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 komt terugbelafspraken niet na', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:07:43
| Bill01:19:36
| Gilex07:48:18
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?