obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
NatType wijzigen?
eLkinGa
Hallo, ik heb een vraag. Ik heb een Playstation 3 en daar op speel ik het spel Modern Warfare 2 online. Mijn internet werkt verder prima alleen heb ik één probleem, als ik online speel en ik wil bijvoorbeeld een vriend uitnodigen om bij mij in de party te joinen lukt dit niet, ze zeggen dat dit komt omdat ik het ( Nattype: Moderate heb ) en wil je mensen kunnen uitnodigen moet je( Nattype: Open zijn ) Nu heb ik gehoord dat dit aan de instellingen in je router ligt, heeft iemand een idee wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?
 
cornfed
Vindt uit wat je ip adres is in het instellingen menu van de PS3.
Gebruik dat ip adres in de DMZ Host van de router.
Dat moet voldoen om een ander NAT type te krijgen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
eLkinGa
Je bent geweldig, het is gelukt, Mijn Nat-Type staat nu op Open i.p.v. Moderate!
Probleem opgelost, mijn dank is groot!Grin
 
cornfed
Graag gedaan.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
cornfed
Lukt het ook niet met deze uitleg? -> Poorten openen voor de Xbox & PS3
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NatType wijzigen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen : 4 03 jun 2016
Comtrend WiFi-wachtwoord wijzigen nodig? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 10 aug 2015
Abonnementskosten wijzigen naar huidig tarief Algemeen : 3 19 mrt 2009
Nummer vermelding wijzigen Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 3 17 nov 2007
Advertentie