obey-robots.txt
10 December 2016, 17:28
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Lekker zo'n Tele2 abbo

hermannus
Ben net even een aantal dingen wijzer geworden, en nu spijt het me nog meer dat ik Tele2 als dienst heb genomen.
Ik had een klacht even willen voorleggen aan klantenservice, en inderdaad geholpen wordt je wel, maar het resultaat ...
Kom ik er even achter dat mijn Downloadsnelheid beinvloedbaar is door randapparatuur. Had eerder bij Telfort gewoon makkelijk 16Mb, bij tele2 haal ik nog geen 8Mb, terwijl het van dezelfde centrale komt.
Schijnt het dat de Tvdecoder op standby staat ???????????????, als ik dit nou eens had geweten dat op standby staan van de decoder mij 4Mb tot 5Mb snelheid kost. Dus van de stroom af dat ding en inderdaad. Als ik dus nu TV wil kijken kan ik die decoder weer geheel opnieuw laten opstarten ( tergend langzaam ). Daarnaast heb ik nog een Xtreamer, je raad het al , ook van de stroom af dat ding want dat kost nog eens 2 Mb.
Afijn nog 7 maanden ergenis , en dan goodbye Tele 2.
Eens temeer is mij duidelijk geworden dat je de voorwaarden goed moet doorlezen, zodat je weet dat je GEEN poot hebt om op te staan.

De Groeten
Harrie
Gewijzigd door hermannus op 03 september 2010, 17:33

toetsie
Dit heb je bij elke andere provider ook die TV aanbied.
Er wordt bandbreedte gereserveerd voor het tv-signaal.
Bij Telfort had je zeker alleen maar internet?
Gewijzigd door toetsie op 03 september 2010, 17:41
ex Tele2, nu Ziggo

kobus1960
Eens temeer is mij duidelijk geworden dat je de voorwaarden goed moet doorlezen, zodat je weet dat je GEEN poot hebt om op te staan.

Je wil niet weten hoe vaak hiervoor al gewaarschuwd is op dit forum en in de media.
Geldt overigens in het algemeen hoor, consumenten tekenen of bestellen maar, lezen niets.
Gewijzigd door kobus1960 op 03 september 2010, 19:15
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

hermannus
Natuurlijk wist ik wel dat het bandbreedte kost als ik TV en internet op dezelfde lijn vraag, maar niet dat als de decoder op stand-by staat hetzelfde kost als dan wanneer ik de TV aan heb staan. Dit houdt namelijk in dat de opstart van de TV steeds weer moet plaatsvinden als ik de volledige downloadsnelheid wil benutten via de lijn. Hier houdt niemand rekening mee, en wordt in alle mooie verhaaltjes ook niet even duidelijk gemaakt.

cornfed
Dat de stream niet ophoudt als de decoder in stand-by gaat is een bekende bug.
Staat al tijden in de verzameltopic decoder problemen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lekker zo'n Tele2 abbo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill< 5 mins
| abmg01:11:38
| Gilex06:00:51
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?