obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
webserver op pc thuis
misterh
Hallo,

ik probeer een webserver thuis te installeren om van buitenaf te kunnen verbinden.
Op mijn pc thuis is alles gelukt. Webserver draait prima en ik kan binnen mijn netwerk verbinding maken (met 192.168.1.6) vanuit alle aangesloten pc's. Echter van buitenaf lukt dit niet, ik krijg mijn router inlogscherm te zien.
Van alles geprobeerd, het lukt gewoon niet....Angry

In NAT al poort 80 geopend, zelfs DMZ host ingesteld en hij blijft de router loginscherm tonen... Iemand hiermee bekend, of is gewoon poort 80 gewoon potdicht?

Groet,
Hussam
Is opgelost!
Poort 80 was al open. Ik raakte gefrustreerd omdat ik maar niet op mijn website kwam. Dit komt door de local loopback... Heb ik geen rekening mee gehouden. Ik kan namelijk niet vanuit mijn eigen server pc via het internet mijn website (weer op mijn eigen pc) bezoeken. Dit moet dan via een proxy bezocht worden.
Ik vond het al raar dat ik zelfs via mijn telefoon ook het routerlogin scherm kreeg. Maar uiteraard was Wifi op mijn tel ingesteld als default -> dus daar had ik het local loopback probleem ook gehad (dit zette mij op een dwaalspoorShock)
Gewijzigd door misterh op 05 september 2010, 06:56
 
kobus1960
Mooi dat het gelukt is!! En dank voor de feedback met de oplossing.
Weer een hint voor mensen met dezelfde problemen Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webserver op pc thuis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ipcamera bekijken buiten thuis netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 20 25 dec 2013
Draadloos thuis Netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 21 02 mrt 2013
externe toegang (webserver & FTP) met fiberspeed modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 23 15 jan 2012
webserver niet via Internet te benaderen Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 15 19 apr 2011
vanaf werk inloggen op pc thuis DV201AM Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 7 09 dec 2010
Advertentie