obey-robots.txt
09 December 2016, 18:24
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Kan niet bellen

Liesbeth
Sinds gisteren kan ik niet meer bellen met mijn vaste telefoonlijn. Voor de nummers verschijnen de letters IP. Vervolgens krijg ik de mededeling dat het nummer niet meer in gebruik is. Ik kan wel gebeld worden.
Ik heb al een bericht gestuurd via die vreselijk irritante virtuele assistent en heb bevestiging gehad dat ik binnen 48 uur bericht krijg. Vanochtend via mijn mobiel (pre-paid) te bellen (€1,30 p/m!!!) maar de wachttijd was zo lang (veel klachten neem ik aan) dat ik gestopt ben.
Ik heb al lang geen problemen meer gehad met Tele2, maar hier word ik erg treurig van.
Hoop op een snelle oplossing.
 
cornfed
Dus je belt via een modem?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Liesbeth
JA, ik bel via een modem
 
cornfed
Dan zet ik je in het juiste topic.

Heb je de router eens spanningsloos gemaakt?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Liesbeth
Ja, dat heb ik al 2x geprobeerd.
Ik kreeg een mail van Tele2 dat ik waarschijnlijk de splitter "nog" gebruikte. Die veroorzaakt veel storing. Nou heb ik nooit bericht gehad dat ik de splitter NIET meer moest gebruiken, maar het loste dus uiteraard ook het probleem niet op.
Nu maar wachten tot iemand zich verwaardigt om mij te bellen. Want wanneer je een dienst wilt bestellen hangen ze binnen een minuut aan de lijn, maar met problemen kun je als klant wachten tot je een ons weegt.
 
cornfed
Ja, de splitter is alleen nodig als je VOIP combineert met ouderwets analoog bellen.
Bij alleen VOIP kan hij weg gelaten worden.

Verschijnen die letters (ip) in de display van de telefoon?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Liesbeth
Ja, ip komt voor ieder nummer, voorgeselecteerd of ingetoetst. Met dan de melding dat het nummer niet meer in gebruik is. En ik heb geen VIOP, weet nog nauwelijks wat dat is.
 
Liesbeth
Of misschien heb ik wel VOIP, ik bel volgens mij via internet. Maar al die kreten zeggen me niet zoveel, sorry.
 
cornfed
Ja, je belt via VOIP. Wanneer je een modem/router gebruikt om te telefoneren, is dat altijd het geval.

De melding met ip + telefoonnummers erachter is mij onbekend.
Heb je ook een andere telefoon eens uitgeprobeerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Liesbeth
Nee, want ik heb geen andere telefoon helaas. Maar als het aan de telefoon zou liggen is het dan normaal dat ik wel gebeld kan worden?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan niet bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) 9 26 oktober 2016, 20:24
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:08:32
| Bill01:20:25
| Gilex07:49:07
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?