obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Ook ik ontvang vele sms-jes niet!
Jojootje
Sinds vorige week maandag kan ik van, verschillende providers geen smsjes meer ontvangen. De Helpdesk dacht eerst dat het aan mijn sim-kaart lag, maar dat bleek later niet zo te zijn (vraag me niet waarom), ook ligt het niet aan mijn telefoon.
Maar vandaag kreeg ik van Tele2 te horen dat het aan de andere providers ligt. Wat ik zelf heel vreemd vind omdat ik eerst wel gewoon alle smsjes binnenkreeg.
Nu gaf Tele2 mij het advies dat ik maar aan de mensen, waarvan ik geen smsjes binnenkrijg, moest vragen of zij hun provider wilden bellen. Dus met andere woorden.... door een probleem bij Tele2, moet ik andere mensen op kosten jagen (bellen naar een provider kost 10ct p/min)!?

Herkent iemand dit probleem? En is het ooit opgelost, zoja..... HOE?
 
cornfed
Welke telefoon en welke kaart/abo?
 
Jojootje
Ik heb gisteren een nieuwe gehaald. Een Samsung. Het een abo voor 300min en 1000 smsjes.
 
cornfed
En daar zijn geen problemen mee, neem ik aan?
 
Jojootje
Heb daar idd geen problemen mee, evenals met de vorige telefoon. Heb geen instelling veranderd o.i.d.
 
cornfed
Mooi, dan sluit ik het topic.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ook ik ontvang vele sms-jes niet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie