obey-robots.txt
09 December 2016, 18:24
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken

Bereikbaarheid fiberspeed helpdesk

Archer
Hallo,

Sinds twee weken heb ik ook fiberspeed internet van tele2. Ondanks dat ik maar 800 meter van de wijkcentrale afzit, haal ik maar 20mb bij het downloaden van een 100mb.bin bestand.

Dit wilde ik graag voorleggen aan de fiberspeed helpdesk. Hiervoor heb ik twee maal zo'n half uur in de wacht gestaan zonder enig succes. Op dit moment sta ik al 1:15uur in de wachtrij en kom er nog steeds niet doorheen. Is er ook een e-mail adres om de fiberspeed helpdesk te bereiken of kan ik ergens een terugbel verzoek plaatsen?

Ik ben echt heel erg teleurgesteld in de bereikbaarheid van de fiberspeed helpdesk, ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn?


Groet,

Archer.
 
kobus1960
Dit zul je moeten doen via de virtuele assistent op de Tele2 site.
Hierover is al het een en ander geschreven op dit forum.
Starten met de kreet "ik wil een email naar tele2 sturen".
Vervolgens met wat geduld verder gaan, het werkt wel.
Je snelheid op 800 meter zou toch minimaal 30 Mb moeten zijn idd.
Ga wel even na of je alles volgens voorschrift hebt aangesloten, een monteur
die constateert dat dit niet het geval is, mag je zelf betalen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mi49832
Mijn ervaring met die virtuele dame is niet erg hoopgevend.
Eerst een moeilijke 'conversatie' om je mailtje samen te stellen, die zij dan ergens heen stuurt. Welk bericht ze uiteindelijk samenstelt is niet te achterhalen.
Mijn bericht wordt vervolgens altijd beantwoord met een mail dat je voor fiberspeed een nummer in Amsterdam moet bellen.

Daar kan je het dan mee doen.
Ze nemen niet de moeite om de melding intern door te zetten naar de fiberspeed-melddesk, maar laten je dus graag bellen met een (betaald) nummer.

Dat kan beter Smile
Grtz,
P.
 
kobus1960
Het is maar een veronderstelling, ik denk dat Tele2 Fiber niet het doorslaande succes
is geworden waar men op hoopte. Internet (bij mij) werkt perfect, niets van te zeggen.
Helpdeskondersteuning is miserabel, ze hebben geen idee waar de klant het over heeft.
Weer een poging om toe te treden tot een markt welke men weer niet voldoende heeft
onderzocht, en weer niet goed heeft wegzet, en (naar ik verwacht) geen stand gaat houden.
Fiber klinkt als razendsnel, dat is het ook, maar bij Tele2 is het glas tot de wijkcentrale en
vervolgens koper tot de gebruiker tot een max van 1200 meter. We zien hier al veel te vaak
dat de snelheidsval tot die 1200 meter niet wordt uitgelegd aan de klant, m.a.w. beloven maar
niet waar te maken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mi49832
Begonnen in de Zonnet tijd, ben ik al jarenlang tevreden gebruiker van producten van tele2.
Een enkele keer de helpdesk nodig gehad, die op dat moment een vlotte en juiste reactie gaf.

Tele2 heeft het product Fiber nu ongeveer een jaar in de lucht?
Ikzelf heb het nu ongeveer een maand en moet zeggen dat de snelheid - met ca. 48 Mb op 600 meter - bij mij prima is.

Of ze te vlot of onvoldoende voorbereid het product gelanceerd hebben, kan ik niet zo goed beoordelen.
Ik ben het eens dat de fiber-helpdesk miserabel is. Een jaar na de introductie, mag men verwachten dat er kennis en niveau op een desk aanwezig, die gemakkelijk bereikbaar is. Je klant meer dan een uur in de wacht zetten is gewoon onbeschoft Angry

Ook in het verleden ging er nogal wat mis bij tele2.
Uiteindelijk is dat (met een beetje drang van buiten Wink) goed gekomen.
Hoop doet leven, nietwaar?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bereikbaarheid fiberspeed helpdesk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
externe toegang (webserver & FTP) met fiberspeed modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 23 15 januari 2012, 00:07
VOIP bij b.v. BudgetPhone met Fiberspeed modem Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 3 20 juli 2011, 22:18
Zou een Fiberspeed modem met 1 of 2 Gigabit poorten niet welkom zijn Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 24 08 juni 2011, 23:30
Modem + Fiberspeed Ervaringen Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 126 08 maart 2011, 12:47
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:08:40
| Bill01:20:33
| Gilex07:49:15
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?