obey-robots.txt
07 December 2016, 11:34
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

opzeggen tele2 wegens storingen

zvonkojr
vraagje aan de kenners:

ik heb constant storingen, echt heel erg, tele2 aan de tel gehad maar er is geen klik tussen ons... ze kunnen het simpelweg niet verhelpen, ben het echt zat, ik moet voetbal kijken met een kastje van kpn,ongekend! ik betaal 50,00 p/maand???dit kan toch echt niet? mensen help mij, is het mogelijk om het contract op te zeggen, ik heb een tele 2 contract van 2 jaar, maar wie kan mij helpen, please!!! hoe pak ik dit aan?

bedankt alvast! (en sorry als dit onderwerp er ergens al tussen staat, ik kon hem niet vinden)

groeten,

cornfed
Contract opzeggen betekent dat je het contract gaat afkopen. Dat is de resterende maanden à zoveel euro.
Niet bepaald goedkoop.

Wat je wel kan doen is Tele2 in gebreke stellen.
Schrijf een aangetekende brief dat je een oplossing wilt van Tele2 binnen één maand na datum.
Als dan nog steeds dezelfde problemen zijn, vraag je om het contract te beëindigen.
Tele2 kan dan niet leveren waar je wel voor betaalt, dus einde contract.
Gewijzigd door cornfed op 29 september 2010, 21:59

zvonkojr
bedankt ga ik doen!

grtz,

zvonkojr
Dank je!

ik ga dit ook zeker doen, want dit kan echt niet meer, is het mogelijk om op terugwerkende kracht mijn abb kosten terug te krijgen?

thanks!

caalrami
Plumber het opnemen van een gesprek is niet strafbaar maar kan niet gebruikt worden .
Mits je het vooraf vermeld maar dan nog kan de mederwerker weigeren hier aan deel te nemen.
Echter melden dat je het gesprek hebt opgenomen is erg dom dan weigeren ze bijna altijd omdat je geen toestemming hebt gevraagd.

Gewoon bellen en vragen of de mederwerker bezwaar heeft dat je het gesprek opneemt zo ja vraag dan waarom hij dit niet wil.

Mischien heeft deze man/vrouw wel een goede reden om niet opgenomen te willen worden.

Opnemen van eigen gesprekken
De deelnemers aan een gesprek mogen dus wel zelf hun gesprekken opnemen (ook wanneer ze dat niet met de andere partij besproken hebben). Ze mogen ook een ander dit laten opnemen. Dan is die ander uiteraard niet strafbaar.

Een telefoongesprek opnemen dat je zelf voert, mag je dus opnemen - ook wanneer je dat niet meldt aan de tegenpartij. Alleen het heimelijk opnemen van zo'n gesprek zonder deelnemer te zijn is dus strafbaar (tenzij je toestemming hebt van één van de deelnemers).

Zo'n opname mag niet zomaar gepubliceerd worden. De andere partij zal waarschijnlijk niet verwacht hebben dat het gesprek opgenomen werd. Er moet een goede reden zijn om diens privacy-belang opzij te zetten. Een voorbeeld is gebruik van de opname als bewijs van bedreiging.
Gewijzigd door caalrami op 03 oktober 2010, 03:17

kobus1960
@Caalrami.
Is het jou bekend dat bij Tele2 alle telefoongesprekken opgenomen worden voor eigen gebruik?
Dat Danielle zelf heeft gerefereerd aan opnames van die gesprekken in een geschil met een klant?
Dit is allemaal leesbaar op dit forum. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

caalrami
Dat doet iedere callcenter echter zijn deze gesprekken bedoeld voor training doeleinden .
meestal wordt dit gemeld bij het telefoneren als je in het keuze menu zit.
En anders zal dit in de algeme voorwaarden staat.

Echter kan het natuurlijk voorkomen dat een probleem zo erg is dat ze de gesprekken opvragen om zo een storing van een klant te helpen.
Maar dat zal nooit de procedure kunnen zijn

kobus1960
Tele2 gebruikt de gesprekken regelmatig.

Bron; zeer goed ingelicht Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Tr1bal
Ik heb vandaag Tele2 gebeld om mijn complete pakket van televisie, internet en telefoon op te zeggen. Ik zit sinds mei 2009 bij tele 2 en sinds mei dit jaar heb ik televisie erbij gedaan.

Aangezien televisie niet goed werkt en dit een totaalpakket is, wilde ik alles opzeggen. gelukkig was dit mogelijk met een maand opzegtermijn. dus per 4 november een andere provider.

in tegenstelling tot Telfort, krijgt tele2 een dikke pluim hiervoor!

Tr1bal
tja als de bevestiging binnen is dan is het voor mij afgewikkeld..

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opzeggen tele2 wegens storingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 25 februari 2016, 00:39
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:59:06
| Gilex04:21:46
| abmg14:56:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?