obey-robots.txt
02 December 2016, 18:59
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

onbeschofte klantenservice

anja
goedendag,
Net gebeld door tele 2 klantenservice en moest de modem resetten en dat had ik gedaan krijg ik te horen dat ik het verkeerde stekkertje eruit getrokken heb.
Ik dus uitgelegd dat ik niet achterlijk ben en dat ik zeker weten het goed gedaan heb.
Zegt hij doodleuk ik zie hier dat je dat niet gedaan hebt.
Dus ik nog een keer gezegd dat ik de stekker eruit getrokken heb ( zo blond ben ik nou ook weer niet)
Dit had ik nl al de hele dag door gedaan omdat ik anders met drie kids geen tv heb (nu gelukkig wel mooi weer dus kunnen ze naar buiten)
Zegt hij weer dat heeft u niet gedaan dus toen ben ik uit mijn stekker gegaan en aangegeven dat klant koning is maar niet bij hem werd er gezegd en vervolgens hing hij op met de mededeling dat ik niet geholpen wil worden
Ik weet niet waar ik heen moet met mijn klacht maar ik vind dit toch wel erg onbeschoft.
Wie heeft er ervaring met opzeggen binnen die maand die ze krijgen om het probleem op te lossen?
Want anders moet je 200 euro betalen om van hun af te komen terwijl hun niet de diensten leveren die ze moeten.
Wij hebben nl een decoder die de modem niet kan vinden maar kan wel bellen en internetten.

caalrami
Voor de duidelijkheid welke stekker moest je er dan uit halen die van de decoder of modem.
Dat is niet duidelijk uit je verhaal.
Opzeggen is geen optie op dit moment dan zal je een afkoopsom moeten betalen.
Tele2 heeft namelijk een maand de tijd om je probleem te verhelpen.
Hierbij is wel gezecht dat je dan overal aan mee moet werken.

anja
Ik moest de modem resetten.
En ik heb meegewerkt maar om nou elke keer alles te resetten als ik bel kom ik ook geen stap mee verder.
En wil gewoon een oplossing en wel nu en niet na een half jaar.
Ik kijk uit naar de model brief bedankt

cornfed
Hoe vaak heb je gebeld met Tele2?

caalrami
@ plumber zal je mensen niet willen aanstichten om de betalingen zomaar stop te zetten je brengt mensen zo alleen maar verder in de problemen.

denk dat je een rotte appel hebt getrofen in het algemeen zijn ze erg behulpzaam

De

Wat ik van je begrijp is dat je internet bellen en tv hebt .
De modem heb je al gereset.
Kan je iets duidelijker zijn in het verhaal bijv wat is er mis (blijft tv loading aangeven) blokkerig beeld zwart beeld foutmelding en welke decoder heb je .

Mischien kunnen we je dan verder helpen.
Gewijzigd door caalrami op 05 oktober 2010, 18:10

anja
Ik heb al tientallen keren gebelt en mijn man ook.
Ik heb een decoder die geen contact maakt met de modem en hiervoor het wel deed.
er zijn geen snoeren veranderd etc.

toetsie
Hallo Anja,

Ik zou Tele2 een brief schrijven en ze in gebreke stellen.
Het "advies" om de automatische incasso stop te zetten zou ik zeker niet opvolgen, het zal zeker de zaak geen goed doen.
De incasso kun je later altijd nog storneren.
ex Tele2, nu Ziggo

caalrami
Geen contact maakt met de decoder zwart beeld dus of loading .

Geen kabels veranderd.

Al eens geprobeerd de kabel uit lan 1 te halen en in lan 2 te stoppen

Harde reset van het modem inet knopje achterin het modem ingedrukt houden tot lampjes op modem uit gaan stekker decoder en modem 15 sec verwijderen. modem aansluiten en wachten op verbinding daarna decoder aansluiten. opnieuw aanmelden.
Dit zal een oplossing kunnen zijn en mocht dat niet lukken heb ik er nog 1
kabel testen lus makken tussen lan 1 en lan 2 branden beide lampjes .
Dan is de kabel en het modem goed en zal er een nieuwe decoder naar je gestuurd moeten worden.
Brand bij het doorlussen lan 1 of 2 niet is lan poort defect.

Ik heb het zelfde probleem gehad bij mij heeft het geholpen
Geen dank mijn advies was GRATIS

En vergeet niet (RTFM) Read the fucking manual

toetsie
@Plumber.

De zaak op de spits drijven door een automatische incasso stop te zetten zal zeker niet tot een oplossing bijdragen.
Als je het niet eens bent met een incasso heb je 56 dagen de tijd op het bedrag te laten storneren.
Gewijzigd door toetsie op 05 oktober 2010, 18:54
ex Tele2, nu Ziggo

caalrami
Het probleem is als je je geld laat storneren ziet Tele2 dat alsweigering van betaling aangezien je wel internet en kan bellen.
Tele2 verzuimd dan niet om je af te sluiten en naar het incasso te sturen.

Dus nooit je geld laten terug boeken uit diverse topics blijkt dat Tele2 niet moeilijk doet om geld terug te crediteren
Geen dank mijn advies was GRATIS

En vergeet niet (RTFM) Read the fucking manual

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onbeschofte klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? Klacht over Tele2 3 20 februari 2016, 13:24
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 4 08 september 2015, 13:16
Klacht klantenservice Algemeen 4 28 oktober 2013, 23:52
Zeer Slechte Klantenservice Klacht over Tele2 2 30 augustus 2012, 12:42
wachttijden klantenservice Algemeen 2 06 december 2011, 21:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg01:08:35
| Bill01:19:54
| Gilex08:33:51
| enzo08:46:00
| IamSogeking 1 dag
| sjonniesjembek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?