obey-robots.txt
02 December 2016, 18:55
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken

Western digital mybook installeren

aanmarieke
Ik heb een western digital mybook aangeschaft. Op mijn Mac zie ik deze schijf niet verschijnen in het netwerk.
Heeft iemand een simpele uitleg hoe ik de schijf moet aansluiten op de tele2 modem? (dat hij in poort 3 of 4 ingeplugd moet worden weet ik..maar dan..?)
Ik dacht eerst dat de mybook externe harde schijf kapot was, maar ben terug gegaan naar de winkel en daar deed hij het gewoon. Zij vertelde dat het aan de netwerkinstellingen van het tele 2 modum kon liggen.......... IEMAND raad?

caalrami
Ik zal het het niet kunnen vertellen

Daarnaast heeft bellen met Tele2 geen zin.
Het is namelijk een rand apparaat en deze wordt niet ondersteund door Tele2

cornfed
Als je de Mybook alleen wilt gebruiken voor je interne netwerk, hoef je niets in te stellen in de Tele2 modem (=router).
Staat er niets in de installatiehandleiding wat je moet doen als je een Mac hebt?
Voor Windows is meestal een installatieschijf nodig om de Mybook aan te melden in je netwerk.
Gewijzigd door cornfed op 06 oktober 2010, 18:14

aanmarieke
De my Book wil ik inderdaad op de Tele2 modum aansluiten
en installeren was niet nodig toen we het controleerde in de mac winkel.
tele 2 klantenservice vertelde mij het op dit forum te vragen..tsja?
ben dus nog niks opgeschoten...de my book word niet herkend via mijn mac op het netwerk.. wel natuurlijk als ik hem rechtstreeks aansluit aan de mac.

is een extra routen een oplossing?

cornfed
Wat hebben ze dan gedaan in de MAC winkel?
Nogmaals, als je de Mybook alleen voor het interne netwerk wilt gebruiken, hoef je niets in te stellen in de router.
Een extra router zal je ook niet verder brengen.

Je kan toch de Mybook configureren als je hem direct aan je MAC aansluit?

Het enige van belang is dat je bij een bekabelde netwerkverbinding uitsluitend LAN 3 of LAN 4 gebruikt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Western digital mybook installeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
installeren van vaste telefonie via Tele2 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 12 27 april 2015, 18:02
ip camera elro 800ip installeren op internet Algemeen 1 10 januari 2011, 19:55
Abus IP Camera installeren Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 5 29 december 2010, 13:59
Kan Tele 2 dongel niet installeren Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 26 09 december 2010, 02:10
Mail installeren op Mac Algemeen 6 06 november 2010, 08:48
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg01:04:48
| Bill01:16:07
| Gilex08:30:04
| enzo08:42:13
| IamSogeking 1 dag
| sjonniesjembek 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?