obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Kan geen mail verzenden via eigen domein
Iefkebiefke
Sinds geruime tijd kan ik geen mail meer verzenden via de mailadressen die bij mijn eigen domeinnaam horen. Ik kan wel ontvangen. Ook kan ik via webmail niet via deze adressen iets versturen, ik krijg ofwel een foutmelding of mail komt nooit aan. Lokaal is er niks veranderd en ik kan op 4 computers niets meer versturen...een foutje in mijn outlook lijkt mij dan ook niet logisch. Het ligt ook niet aan de server waar mijn website is ondergebracht, dat heb ik al laten nakijken. Een kennis van me heeft ook een adres op mijn domeinnaam en die kan wel mail versturen. Mijn vermoeden is dan ook dat dit aan tele 2 ligt.

Dan probeer je contact op te nemen met tele 2. Krijg je die "ijzeren" dame/heer om mee te chatten. Waardeloos! Uiteindelijk wordt je dan gevraagd of je een mailtje wil sturen....krijg je nauwelijks ruimte om iets te typen. Met gevolg dat je maar een halve vraag kunt insturen en dus zeker geen goed antwoord kunt verwachten. Als antwoord kreeg ik dat ik poort 587 moet open zetten in plaats van 25...alsof ik dat al niet geprobeerd had. Dat werkt dus ook niet.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ligt het echt aan een beveiligings instelling (ter voorkoming van spam?) van tele2?
Kan ik daar iets aan doen en zo ja wat kan ik daar aan doen?

Bedankt alvast!
 
cornfed
Dit eens doorlezen:
Poort 25 dicht op Tele2 netwerk
Poort 25 gaat dicht
Gewijzigd door cornfed op 08 oktober 2010, 21:21
 
Iefkebiefke
Bedankt voor je antwoord. Misschien is het je ontgaan maar ik heb poort 25 al omgezet naar 587. Het werkt dus nog steeds niet.
Ook kan ik via webmail niks versturen wat volgens de brief toch wel mogelijk zou moeten zijn.
Heb gewoon de indruk dat Tele 2 mijn domeinnaam in de ban heeft gedaan.

Over brief gesproken: fijn dat ik die ook niet heb gehad! Ik was tevreden over de klantenservice van Tele2 maar dat begint nu toch te veranderen.
Gewijzigd door Iefkebiefke op 09 oktober 2010, 10:39
 
cornfed
Je moet een smtp server gebruiken die niet van Tele2 is.
Die stel je in op elke willekeurige poort die je wilt en mogelijk is, behalve dan poort 25.
Gewijzigd door cornfed op 09 oktober 2010, 13:00
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan geen mail verzenden via eigen domein', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
E-Mail account geblokkeerd Klacht over Tele2 : 3 17 okt 2019
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie