obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Zeer slechte klanten service TELE2
Stam
Vanaf 10-06-2010 hebben we een mobiel telefoon abonnement van TELE2.
Vanaf deze dag begon de ellende die TELE2 heette.

We hadden zeer slecht tot geen bereik met de mobiele telefoon, nu waren wij in eerste instantie zo naief om te denken dat het misschien een technische storing was. Na twee weken toch maar naar Tele2 (met een telfort mobiel) gebeld om te vragen wat het probleem kon zijn.

Mevrouw van de klantenservice zei; dat we geen dekking in onze woonomgeving hadden, en dat we 2 jaar aan ons abonnenment vast zaten, want als je iets in de winkel kocht mocht je het ook niet na twee weken terug brengen zei deze "vriendelijke vrouw". Waarop ons antwoord was; als je een product in de winkel koopt dan heb je recht op garantie dus tuurlijk mogen we deze terug brengen als het product niet naar behoren werkt. Hierop werdt geantwoord door tele2; ik ga niet met u in discussie tot ziens tutututut......
(deze mevrouw had een zware dag gehad zeker, of ze was net gezakt voor de communicatie cursus)

Vervolgens weer rustig terug naar tele2 gebeld (10 cent per minuut). Een aardige werknemer zei dat tele2 dit abonnement nooit aan ons had mogen verkopen, dat wij ons mobiel weer terug mochten sturen en we bij een andere provider een abonnement mochten nemen met nummerbehoud. We zouden een brief in huis krijgen met de verzendgegevens waar de mobiel heen gestuurd moest worden en een bewijsstuk dat het abonnement is stopgezet.

Drie weken later de brief nog niet in huis, wij wéér bellen. tele2 zei; de brief is toch echt verzonden nog even geduld.........

vier weken later nog niet in huis, wéér bellen naar Tele2; Sorry ik kan u niks anders zeggen dat de brief verstuurd is anders kan ik u niet helpen sorryAngry

vijf weken later nog niet in huis....., wéér bellen naar tele2; Deze man kwam met een oplossing en las de brief op zodat ik hem over kon schrijven. Ik vroeg nog aan hem of het mogelijk was dat hij de brief emailde maar dat was onmogelijk, waarop ik antwoorde dat ik dat kon begrijpen van een internet provider Tele2:Sad
Maar deze toch wel vriendelijk medewerker zei ook gelijk dat we al een nieuw abonnement af konden sluiten bij een andere aanbieder. Dit hebben we gedaan bij vodafoon en wat schetst onze verbazing...tele2 had vodafoon geen toestemming gegeven voor nummerbehoud omdat het abonnement nog 2 jaar duurdeShockShock

'WÉÉR Tele2 bellen.. antwoord tele2; Sorry meneer dit is echt heel vreemd, wij gaan dit de hoogste prioriteit geven en u wordt binnen 24 tot 48 uur terug gebeld. Daarbij vroeg ik ook nog om restitutie voor de gemaakte belkosten en dat zou helemaal geregeld worden........

80 uur later ben ik nog niet gebeld dus ik WÉÉR tele2 gebeld. antwoord tele2; Nee sorry meneer wij weten van niks dat u terug gebeld zou worden en over de resitutie hadden ze al helemaal al niks gehoordShockShockShock

Nu 12-10-2010 nog steeds aan Tele"nee" Vast.............Wordt vervolgd.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest even mijn woede van me afschrijven.
 
cornfed
Niet zo best.
Die brief zal wel ergens vast hangen op een kantoor, vermoedelijk.
Misschien dat Webcare deze zaak afhandelt. Aangezien bellen met de helpdesk weinig nut heeft.
 
BMW318TI
Zelfde hierzo.
Ik ben al lid sinds ze opgericht waren.

Dus als trouwe klant wil nog wel een jaartje contract verlengen.
Echter onder voorwaarden dat ik gebruik kon maken van de actie eerste 6 maanden halve prijs.
Na een uur bellen was het eindelijk geregeld.
Pffff.....zoveel tijd nodig voor zoiets simpel....

Maargoed wat dagjes verder had ik de factuur online bekeken.
En ja hoor hoezo eerste zes maanden halve prijs, ik betaal nog steeds hele euro's.
Dus maar belletje plegen naar klantenservice, zoals gewoonlijk doorverwezen en doorverwezen.
Ook kwamen ze achter dat ik helemaal geen nieuwe contract heb afgesloten.
Hmmm... ik heb toch echter die opname contract afgesloten.
Voor niets dus 1 uur lang aan telefoon gehangen.
Uiteindelijk was betreffende afdeling al gesloten, kreeg de medeling om morgen opnieuw te bellen.

Als ze doorgaan ben ik gauw weg!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer slechte klanten service TELE2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie