obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Nu ook TV via Fiber mogelijk
kobus1960
Daar kom je straks vanzelf achter, het is niet te voorspellen. Wink
 
c0de1
lol ik zie dubbel Cool

correctie ik zag een dubbele post, naja tis vrijdag...
Gewijzigd door c0de1 op 22 oktober 2010, 17:32
 
Remco
Betekend dit dat nu met dat 3 in 1 pakket zoals op de site mee wordt geadverteerd dat voor hetzelfde geld mijn internetsnelheid meer als x 2.5 gaat? (Ik zit binnen vereiste afstand)

Belangrijker nog, kan nu ook eindelijk de bitrate van de HD stream omhoog? Antwoord is natuurlijk een volmondig ja. Alleen... gebeurt dit ook? Wordt het eindelijk een beetje 'true' HD? En wanneer komen er nu eindelijk eens andere HD kanalen bij?
 
kobus1960
Internet snelheid x 2,5 hangt af van welke bitrate de TV streams gaan gebuiken.
Dat antwoord zou Tele2 kunnen geven, of beter, een gebruiker.

Bitrate zou omhoog kunnen, gebeurd dit ook, en wanneer komen er kanalen bij.
Dat antwoord ligt zeker bij Tele2.
 
Remco
Dan dus de vraag: Zijn er al gebruikers die dit 3 in 1 pakket hebben? En hoe zijn de TV ervaringen. Hoeveel van de maximumsnelheid gaat er af bij SD uitzending en hoeveel bij een HD uitzending?

Zijn er gebruikers die toevallig ook antwoord hebben op de overige vragen? Tele 2 klantenservice medewerkers zullen op zeker ook niet alles weten...
 
sjakie334
Op zich is het geen geld natuurlijk, € 39,95 voor tv, internet en bellen. Ik las op GoT dat Tele2 wel 60mbit technisch blijft aanbieden, maar in de uitingen het nu houdt op internet tot 50 mbit.
Als ik de pakketprijzen zo vergelijk, met o.a. de kabelaars zie ik zo niet welke concurrent hier tegenop kan. Bij Ziggo zit je bijv. al op een prijs van € 51,50 voor alles in een, met een snelheid van nog maar 22mbit. Ik zie geen voordeliger pakket op dit moment op de markt.
Ben dan ook tevreden, laatst storing gehad met waarschijnlijk defecte modem, allemaal perfect opgelost door Tele2. Achteraf nog belletje, of alles goed was opgelost etc. Alleen de helpdesk is af en toe droevig en de vervelende openingstijden (op de site staat tot 22.00, maar ze zijn maar open tot 18.00).
 
c0de1
Hoop niet dat die 3-in-1 pakket de snelheid van mensen die alleen internet+bellen in de weg gaan zitten
 
bompa
aan sjakie 334 lekker goedkoop tele2 mijn kosten zijn laatste afrekening 81,60 euro bestaat uit abbo 49.95 telefoon 20.71 film 699 veiligheidspakket 3.95 tesamen 68.57 btw 13.03 te samen maakt dit tot bovenstaande bedrag. dus val vies tegen.
 
c0de1
@bompa Dat is zeker een flink bedrag, wat is film ? bedoel je daarmee de TV signaal

En Tele2 bellen is toch éénmalig een startarief en daarna geen kosten meer (vast) of betaal je dan nog steeds per minuut ? nee toch
 
kobus1960
Telefoniekosten kan je afkopen met € 10,- per maand, doe je dat niet betaal je gewoon
de gesprekskosten, net zoals bij iedere provider. 06 en servicenummers tikken ook aan.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nu ook TV via Fiber mogelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
modem in bridge of zo transparant mogelijk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 20 dec 2012
engenius ecb9500 geen verbinding mogelijk Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 5 14 okt 2011
Tele2 heeft mogelijk de wet overtreden Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 30 jun 2011
Geen NTP en DNS mogelijk vanachter modem met router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 mei 2011
Ervaring met Fiber?? Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 158 09 apr 2011
Advertentie