obey-robots.txt
08 December 2016, 17:05
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Wie ontwerpt een mooi logo?

Bill
Hier linksboven in de hoek zie je het logo van dit forum. Dat is niet echt super. Wil je dat jouw ontwerp daar staat? Stuur wat in, het mooiste ontwerp word geplaatst. Het formaat staat vast, 240x126 pixels. En het moet te maken hebben met het forum. Wink

Het mag GIF, JPG of SWF (flash) zijn!
Gewijzigd door Bill op 14 augustus 2006, 16:42

Sandor
Ik ben bezig met een logo te ontwerpen.

zijn er nog speciale dingen die in het logo verwerkt moeten worden?

of heeft iemand nog leuke ideeen dat in het logo verwerkt kunnen worden? dan zou ik dat graag horenSmile

Bill
Laat de naam (Forum Tele2), url (http://tele2.gebruikers.eu) en voor gebruikers door gebruikers er weer in terugkomen.

Gebruik steekwoorden, zoals Davolink, Internet, telefonie, tv etc.
t2ani468x60

Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Sandor
Bill schreef:
Laat de naam (Forum Tele2), url (http://tele2.gebruikers.eu) en voor gebruikers door gebruikers er weer in terugkomen.

Gebruik steekwoorden, zoals Davolink, Internet, telefonie, tv etc.
t2ani468x60

oke, duidelijk!

Ik zal me creativiteit er op los laten:p

Sandor
ik wil even melden dat ik nog niet echt de tijd heb gehad om het logo te maken. Het ziet er niet na uit dat ik de komende tijd ook niet veel tijd heb om dit logo te realiseren.

Gebruikers die wel hier de tijd voor hebben en een leuk logo voor de site willen maken zijn altijd welkomGrin
Forum Tele2 voor al je Vragen en Problemen

Bill
Ok Sandor! Is niet erg! In feite helemaal niet erg. Ik heb nu een soort default logo, die ik in variatie op alle websites wil plaatsen. Kijk voor een impressie maar eens op Forum Planet, Tiscali, Tweak en UPC.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Sandor
ah so I see...

het zou toch wel leuker zijn om er wat beweging in te hebben. small bill? :p alleen tekst ziet er redelijk saai uitFrown

Ik zie ook dat ze de site van tele2 hebben aangepast. na een geel/grijs kleur. misschien om dat ook te realiseren op het forum?

Forum Tele2 voor al je Vragen en Problemen

Bill
Inderdaad ik zie het nu ook! Zal het eens kritisch bekijken.
Bill

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie ontwerpt een mooi logo?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Mooi weer betekend geen diensten bij tele2 Storing 30 14 augustus 2009, 17:25
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill02:19:14
| Gilex09:55:07
| abmg21:01:00
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?