obey-robots.txt
03 December 2016, 14:42
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Geen aansluiting

diannescheepers
Geachte lezer,

Ik heb sinds juni dit jaar Tele2 alles in 1 en heb sindsdien dagelijks tussen 18.45 en 19.15 uur geen aansluiting. Dat wil zeggen dat ik in die tijd niet kan mailen, internetten en televisie kijken.

Ik heb hierover al 2 brieven gestuurd naar de klachtenservice van Tele 2, één op 16 augustus en één op 3 oktober. Ik heb op beide brieven geen reactie gehad. In die laatste brief heb ik gezegd dat als het aan het einde van deze maand niet opgelost is, ik me genoodzaakt zie de betalingen aan Tele2 te storneren. Tot nu toe hebben ze het probleem nog niet opgelost. Denkt u dat er wel iets gebeurd als ik de betalingen terug haal?

Ik hoor graag een reactie van u.
 
Gilex
Heb je die twee brieven aangetekend verzonden? anders heb je nog niks er aan. Ze kunnen dan simpel zeggen dat ze niks ontvangen hebben namelijk en dan heb je nog niks bereikt.
Als je niet betaald bestaat de kans dat je andere problemen krijgt. incassobureau of aanmaningen etc etc.
Je zou het via het forum kunnen proberen, als Danielle van Tele2 webcare dit leest. ALs ze dit leest zal ze contact met je opnemen iig. Dat zal dan waarschinlijk in de loop van de week zijn als ze weer op kantoor aanwezig is.
Geef bij haar precies aan wat je problemen zijn en geef haar en haar collega's een maand de tijd om je problemen op telossen. En laat dat ook vastleggen door hun, bij het ticketnummer wat ze aanmaken voor je.
Lukt het ze niet om de problemen op te lossen kan je dmv een ingebrekingsprocedure zonder extra kosten van je abonnement af komen.
Nogmaals laat dat allemaal wel vastleggen! en wees er ook duidelijk in.
Zou iig niet zo maar zonder reactie van hun kant je abonnementsgeld te storneren
 
cornfed
Inderdaad, storneren of machtiging intrekken werkt alleen averechts.
Je hebt wel internet en tv op alle andere tijden. Daar moet je wel voor betalen.

Ik vind het vreemd dat je op dat specifieke tijdstip geen internet hebt.
Wat doen de lampjes van de router tijdens dat tijdstip/uitval?
En kan je de router (192.168.1.1) pingen van een pc tijdens de uitval?
En hoe ziet je netwerk er uit thuis?
 
Tele2 Webcare
Beste diannescheepers,

Vervelend om te lezen dat je op bepaalde tijdstippen geen gebruik kunt maken van je dienst. Ik wil dit voor je uitzoeken. Zou je je postcode, huisnummer en/of klantnummer in een privebericht naar mij willen sturen o.v.v. diannescheepers? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste diannescheepers,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit voor je oppakken en kom hier z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste diannescheepers,

Ik had begrepen dat nadat de monteur de bekabeling had ingekort alles weer naar behoren werkt.
Laat mij weten wanneer dezelfde problemen zich weer voordoen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 37 21 oktober 2015, 16:40
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Handleiding voor aansluiting van NAS en een IP-cam aan VI-3223u. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 4 04 augustus 2015, 15:10
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 5 11 februari 2015, 21:39
Geen HD? TV diensten 1 22 oktober 2014, 13:14
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:12:55
| Gilex03:21:34
| Bill04:33:10
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?