obey-robots.txt
07 December 2016, 17:16
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Uw dataverbruik is bovengemiddeld hoog....

Windigo
Jarenlang ben ik een tevreden klant van Tele 2 geweest. Helaas is dat vanaf vandaag anders..
Omdat ik graag een nieuwe telefoon wilde besloot ik mijn abonnement te verlengen en een smartphone te kiezen.
Ik wilde daar ook graag mee op het internet, dus heb ik me van te voren goed laten informeren over de beschikbare databundels en het gebruik hier van, door op vrijdag 15 oktober contact op te nemen met de klantenservice. Het meisje aan de telefoon garandeerde mij dat ik nooit extra kosten zou hebben als ik eventueel te veel data zou gebruiken en heeft me gewezen op de FUP.
Ik heb de rest van het weekend nagedacht en op maandag 18 oktober heb ik mijn telefoon besteld.
Voordat ik dat deed heb ik advies gevraagd wat betreft de databundels. De jongen aan de telefoon raadde me een basisdatabundel aan. Volgens hem was dat voldoende voor het gene wat ik met mijn telefoon wilde gaan doen (twitter, hyves, surfen, whats app). Wat hij vertelde leek me logisch dus ik heb een abonnement afgesloten met een basisdatabundel.'

Op woensdag 20 oktober werd rond 18u mijn telefoon geleverd. Het had nog heel wat voeten in de aarde om het internet aan de praat te krijgen. Ik heb zelfs nog 2 keer moeten bellen, maar daarna ging het goed.
De afgelopen dagen heb ik gebruik gemaakt van het internet op mijn mobiel...Als ik de telefoon aan de kant legde, sloot ik het internet ook af. Tot mijn grote verbazing ontving ik een half uur geleden een sms met de mededeling dat mijn dataverbruik boven gemiddeld hoog is en dat mijn snelheid verlaagd wordt voor de rest van de maand.
Ik heb deze telefoon nog geen week in mijn bezit en heb er echt geen buitensporige dingen mee gedaan..Het enige wat ik kan bedenken is het feit dat ik gedurende een uur de applicatie what's app heb gebruikt.

Ik ben zeer teleurgesteld in Tele2, zeker door het feit dat ik eigenlijk verkeerd ben voorgelicht aan de telefoon. Gelukkig heb ik nog de mogelijkheid om binnen 7 dagen mijn abonnenmet te ontbinden en ik overweeg heel sterk om dit te doen. Tenzij Tele2 met een oplossing komt.
Wat heb je nou aan een smartphone zonder internet?

Ik zou het erg fijn vinden om een reactie te krijgen van Tele2..
Gewijzigd door Windigo op 24 oktober 2010, 19:45

kobus1960
Ik heb afgelopen woensdagavond het Tele2 kanjer aanbieding nummer gebeld
i.v.m. de Nokia N97 aanbieding, leek me wel wat voor € 2,50 per maand, eurootje
erbij en ongelimiteerd internet, zo werd gezegd, oke doe maar.
De dame zegde toe binnen 24 uur een mail met bevestiging te sturen, niet dus.
Binnen 2 dagen schriftelijke bevestiging, uiteraard ook niet.
Nu dit verhaal lezende, blij dat Tele2 wéér een afspraak niet na komt.
Laat maar zitten.............................

@Windigo
Ik hoop voor je dat Danielle van Tele2 Webcare op jouw verhaal reageert.
Pas dan heb je kans dat er wat aan gedaan wordt.
De helpdesk per telefoon mag over het algeneem de naam niet eens dragen.
(Er zijn uitzonderingen, maar die werken geen 7 x 24)

Tele2 is goed bezig........................
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

cornfed
Hoeveel had je dan verbruikt?
Want ik zie nergens op de site een aantal megabytes die de grens vormen van de FUP.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Windigo
Geen idee...Hoe kan ik daar achter komen?

cornfed
Tele2 zal dat wel weten.

Maar ga er maar van uit dat het niet erg veel is.
Kan je niet beter upgraden naar een hoger abonnement?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Tele2 Webcare
Beste Windigo,

Het spijt me om te lezen dat je mobiele abonnement niet naar tevredenheid verlengd is. Zou je je mobiele telefoonnummer en klantnummer in een privebericht willen sturen o.v.v. Windigo? Dan neem ik dit in behandeling. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Windigo
Ik heb je een pb gestuurd.

willie
geen sms gehad, en vandaag een onvriendelijk voicemail van tele2 dat ik de rest van de maand niet meer mag internetten, wat een k bedrijf

ben benieuwt hoe dit verder gaat http://tele2.gebr...ad_id=1531 , dan ga ik dat ook doen, heb nu korter als maand abbo maar vind dit slecht

@willie, link klikbaar gemaakt.
Gewijzigd door kobus1960 op 16 november 2010, 18:24

kobus1960
Op je nota staat het dataverbruik per dag vermeld, heb m toevallig vandaag
ontvangen. Die van die Nokia N97 mini dus, eerste nota, prima geregeld.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Tele2 Webcare
Beste willie,

Zojuist heb ik via het Tele2 forum aan je gevraagd of je je gegevens aan mij door kan geven. Dan kan ik voor je uitzoeken hoe het zit met jouw dataverbruik.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uw dataverbruik is bovengemiddeld hoog....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ping te hoog Snelheid 8 12 oktober 2008, 17:45
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill05:17:34
| Gilex10:03:58
| abmg20:38:25
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?