obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Abonnement aanpassen
Geoff
Ik heb even een vraagje.

Ik wil graag mijn abonnement bij Tele 2: Internet, Bellen & Televisie downgraden naar alleen Internet & Bellen.
Dit omdat ik zeer ontevreden ben over de mogelijkheden van de digitale televisie.

Weet iemand of dit mogelijk is?

BvD
 
leeg
als je echt problemen hebt met de tv.
Storingen of dergelijken.
Dan moet je bellen met de helpdesk en overleggen om t contract te downgraden.
ik weet niet hoelang je contract verder nog loopt ?
MvgrSmile
 
Geoff
Oei, weet geen precieze datum.

Maar hij is in ieder geval pas 2/3 maanden actief.
 
cornfed
Er is een regeling bij Tele2 waarbij klanten die ontevreden zijn met de tv er ook vanaf kunnen komen.
Je kan dat telefonisch regelen, net wat Emiel schrijft.
Maar Tele2 zal eerst proberen om je problemen op te lossen.
Pas als dat niet lukt, mag Tele2 tv weg.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
bompa
wat is juiste volgorde om tv af te sluten en internet en telefoon te behouden is dat destelling van cornfed of caalrami wie weet de juiste oplossing.
 
leeg
de klantenservice bellen en vragen het abonnement om te zetten naar een 3 in 1 abbonoment.
Vooral goed aangeven dat je al klant bent en alles wilt behouden.
Ze laten je dan wel een bandje inspreken voor de wetterlijke dingen enz. (zoals je bij t afsluiten van je internet en bellen ook hebt gedaan indien je per telefoon hebt besteld )
Mvgr
 
mike239
Hallo,

Ik heb sinds vandaag het All in pakket 20 mb internet, bellen en TV.
Ik woon op 1 km van de wijkcentrale van KPN en ik haal amper 11 Mbps/0,8 Mbps. Over de hele verbinding moet het totale product zoals aangegeven in de folders goed werken en HDTV leveren, in combinatie en soms gelijktijdig (multimedia zoals is aangegeven...)
Voor goede VOIP telefonie heb je minstens 0,5 Mbps upload nodig weet ik. Dus ben ik benieuwd naar de bandbreedte van het HDTV signaal via internet van Tele2? En wat hou je netto over om te internetten en werkt alles ook ook gelijktijdig?

De medewerkster van de technische helpdesk vertelde mij dat het normaal is dat je rond de 10 Mbps haalt.....
Ik heb dit pakket besteld op grond van de 20 mb en nu blijkt dat het wat weinig is. Ik ontvang van de technische helpdesk summiere info men weet niet echt veel van bits en bytes.
Ik wil om de reden dat Tele2 niet de 20 Mbps kan leveren via KPN (terwijl dezelfde internetverbinding eerder via KPN wel de 18 Mbps haalde) een snellere verbinding dus upgraden naar minimaal 30 Mbps.
Kan ik contractueel nog eronder uit als blijkt dat Tele2 niet de toegezegde kwaliteit kan leveren?

Alvast bedankt.
 
mike239
Als ik jouw reactie lees begrijp ik dat klanten van tevoren moeten weten dat je de wijkcentrale afstand kan checken en dan lezen dat je volgens jou dan max 13 mb kan halen. Mijn vorige ADSL verbinding liep exact via dezelfde centrale over dezelfde lijn en verdeler, toen wel 18 mb halen en nu via dezelfde draad niet? Lijkt op afknijpen bij Tele2 verdeler of op t modem.
En als je terecht als klant niet tevreden bent dan moet je dus maar 99 euries betalen?
Wereld andersom lijkt mij , ik kan mij goed vinden in t topic van Joep vt Hek.
Ik vind het jammer dat je als klant zo op een dwaalspoor wordt gezet en vind de reactie van Joep vt Hek zeker begrijpelijk. Ik snap nu het zwarte schaapSmile
 
kobus1960
Op de Tele2 website staan de snelheden nadrukkelijk vermeld met ervoor TOT ** Mb.
Verder zijn de Davolink modems ingetrained op 15 Mb. Minus het verlies afstand
wijkcentrale/woning. Dan is de snelheid die je had met KPN in tegenstelling tot Tele2 wrang.
Mee eens tot zover, echter de snelheid die je nu haalt is voor Tele2 geen aanleiding
om die onaanvaardbaar te verklaren helaas. Tele2 gaat uit van een minimale snelheid
van 51 %, en die haal je.........
Kijk eens wat je haalt met één pc aan, geen TV, en geen andere programma's die het
internet gebruiken?

Even los hiervan valt het me vaak op dat mensen zichzelf niet goed inlezen over het
product wat men aanschaft, niet alleen dit forum met 3800 + leden, meerdere fora waar
dit probleem ruimt belicht is.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mike239
Tsja, je zou zo bij Tele2 kunnen werken als ik jouw reactie lees.
Jammer dat het op 15 is ingesteld, zou het modem bij hogere snelheden last krijgen? Wat ik haal is amper 11 mb max 12 mb, met 1 PC aan alleen internet.
Een beetje HDTV uitzending of film , dat zijn grote streams, dan een bospad van 12 mb max.( tot...).15 mb AdSL 2?
Ik heb mij ingelezen aan de hand van de info van Tele2 en de service desk,
Ik ben benieuwd hoe het modem in de wijk centrale is ingesteld vaak wil daar ook het te laag zijn ingesteld in opdracht van de provider. Bandbreedte en het inhuren ,
Ik weet van het probleem uit de praktijk, te laag instellen van de max. bandbreedte door providers bij het modem in de centrale en het thuis modem. Bandbreedte transmissie Lease Line verbindingen, kunnen duur zijn en dat is vaak dan een reden voor providers om alleen de minimale snelheid contractueel te leveren in tegenstelling tot de reclame. Maar goed volgens technische support van Tele2 kan ik wel upgraden en of ik afd. Sales wilde bellen voor een snellere verbinding , helaas was die niet leverbaar hier. Bedankt voor jouw info ieder geval.
Gewijzigd door mike239 op 28 oktober 2010, 03:21
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnement aanpassen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV abonnement TV diensten : 2 19 feb 2021
Abonnement opzeggen Algemeen : 2 08 nov 2013
abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 07 jul 2012
mobiel abonnement opzeggen Algemeen : 4 29 nov 2011
abonnement 8mb snelheid 3,5 mb Snelheid : 18 02 mrt 2011
Advertentie