obey-robots.txt
09 December 2016, 20:19
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Abonnement aanpassen

Geoff
Ik heb even een vraagje.

Ik wil graag mijn abonnement bij Tele 2: Internet, Bellen & Televisie downgraden naar alleen Internet & Bellen.
Dit omdat ik zeer ontevreden ben over de mogelijkheden van de digitale televisie.

Weet iemand of dit mogelijk is?

BvD
 
emiel
als je echt problemen hebt met de tv.
Storingen of dergelijken.
Dan moet je bellen met de helpdesk en overleggen om t contract te downgraden.
ik weet niet hoelang je contract verder nog loopt ?
MvgrSmile
 
Geoff
Oei, weet geen precieze datum.

Maar hij is in ieder geval pas 2/3 maanden actief.
 
cornfed
Er is een regeling bij Tele2 waarbij klanten die ontevreden zijn met de tv er ook vanaf kunnen komen.
Je kan dat telefonisch regelen, net wat Emiel schrijft.
Maar Tele2 zal eerst proberen om je problemen op te lossen.
Pas als dat niet lukt, mag Tele2 tv weg.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
caalrami
Geoff is ontevreden over de mogelijkheden van de digitale televisie.
Dus geen storing.
Iedereen mag zijn contract wijzigen maar als je je tv eraf haalt zonder een redelijke reden dan moet je 99 euro betalen.
wijziging binnen contract
Geen dank mijn advies was GRATIS

En vergeet niet (RTFM) Read the fucking manual
 
bompa
wat is juiste volgorde om tv af te sluten en internet en telefoon te behouden is dat destelling van cornfed of caalrami wie weet de juiste oplossing.
 
emiel
de klantenservice bellen en vragen het abonnement om te zetten naar een 3 in 1 abbonoment.
Vooral goed aangeven dat je al klant bent en alles wilt behouden.
Ze laten je dan wel een bandje inspreken voor de wetterlijke dingen enz. (zoals je bij t afsluiten van je internet en bellen ook hebt gedaan indien je per telefoon hebt besteld )
Mvgr
 
caalrami
Hij Heeft al tv wat ik begrijp wil hij deze eraf halen .
hij heeft geen storing naar is niet tevreden met de functies van de tv.

dus downgraden gaat hem 99 euro kosten
Geen dank mijn advies was GRATIS

En vergeet niet (RTFM) Read the fucking manual
 
mike239
Hallo,

Ik heb sinds vandaag het All in pakket 20 mb internet, bellen en TV.
Ik woon op 1 km van de wijkcentrale van KPN en ik haal amper 11 Mbps/0,8 Mbps. Over de hele verbinding moet het totale product zoals aangegeven in de folders goed werken en HDTV leveren, in combinatie en soms gelijktijdig (multimedia zoals is aangegeven...)
Voor goede VOIP telefonie heb je minstens 0,5 Mbps upload nodig weet ik. Dus ben ik benieuwd naar de bandbreedte van het HDTV signaal via internet van Tele2? En wat hou je netto over om te internetten en werkt alles ook ook gelijktijdig?

De medewerkster van de technische helpdesk vertelde mij dat het normaal is dat je rond de 10 Mbps haalt.....
Ik heb dit pakket besteld op grond van de 20 mb en nu blijkt dat het wat weinig is. Ik ontvang van de technische helpdesk summiere info men weet niet echt veel van bits en bytes.
Ik wil om de reden dat Tele2 niet de 20 Mbps kan leveren via KPN (terwijl dezelfde internetverbinding eerder via KPN wel de 18 Mbps haalde) een snellere verbinding dus upgraden naar minimaal 30 Mbps.
Kan ik contractueel nog eronder uit als blijkt dat Tele2 niet de toegezegde kwaliteit kan leveren?

Alvast bedankt.
 
caalrami
Je abbo is geen 20 MB maar TOT 20 MB je snelheid hangt van verschillende factoren af afstand van de wijcentrale tot je woning is 1 KM maar dit betekend niet dat je kabel onder de grond ook 1KM lang is deze kan wel 1,5 KM zijn.
Daarnaast is de kwaliteit van van de kabel erg berlangrijk.
Als je op 1 km woont dan zal je ongeveer tussen de 10 en 13 MB binnen halen.
Ben je hier niet tevreden mee dan kan je downgraden dit kost je dan 99 euro.
Als je een postcode check had gedaan dan had je kunnen zien dat je nooit geen 20 MB kan binnen halen
Geen dank mijn advies was GRATIS

En vergeet niet (RTFM) Read the fucking manual
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abonnement aanpassen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Abonnement opzeggen Algemeen 2 08 november 2013, 21:38
sim only abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) 3 16 juli 2012, 19:05
abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) 2 07 juli 2012, 19:21
mobiel abonnement opzeggen Algemeen 4 29 november 2011, 17:05
abonnement 8mb snelheid 3,5 mb Snelheid 19 02 maart 2011, 18:15
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:44:22
| abmg02:03:15
| Gilex09:43:50
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?