obey-robots.txt
11 December 2016, 08:54
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

abonnement belgratis kantooruren

lailadam
Eind 2008 zijn wij van KPN Belbasis overgestapt naar Tele2 telefonie. Nu heb ik een aantal vragen waar ik niet uit kom.
Op mijn factuur staat dat ik een belgratis kantooruren abonnement heb. Ook heb ik isdn 2.
Nu kan ik niets vinden over een belgratis kantooruren abonnement op de site en ook niet over isdn 2 of isdn 1.
Op mijn factuur staat het bedrag E 29,14 en dit schijnt inclusief ISDN2 te zijn. Ik heb al iemand aan de lijn gehad van Tele2 omdat ik een specificatie van dat bedrag wil hebben. ISDN 2 kosten waren ongeveer E 7,89 (kon ze niet precies zeggen). Het bedrag wat dan overblijft is mij niet duidelijk en kan ik ook nergens op de site vinden.
Ook heb ik meerdere malen contact gehad met de virtuele assistent...als ik dan vraag wat het belgratis kantooruren abonnement kost dan geeft de assistent door dat het abonnement belonbeperkt weekend E 22,55 kost. huh?
En dan staat er ook nog op de site dat dit abonnement E 17,-- kost. Ook de vraag over de kosten van ISDN kan de assistent niet begrijpen.....
Ik ben nu echt helemaal de kluts kwijt en ik krijg geen antwoorden op mijn vragen.
Ik wil dit alles weten omdat ik waarschijnlijk wil overstappen naar isdn1 en een ander abonnement. Graag wil ik ook weten hoe ik dat het beste kan aanpakken.
Wie kan mij helpen met het zoeken van de gevraagde informatie? Waar kan ik dit abonnement vinden?

kobus1960
Een contract bij Tele2 duurt over het algemeen een jaar, bij gelijktijdige afname van
een gadget (zoals laptop oid) 2 jaar, het maximum. Kijk even op het contract, het is
dus zeer waarschijnlijk dat je nu al per maand kunt opzeggen, da's een kwestie van
de helpdesk bellen. Zeg echter NIET zelf op, laat dit regelen door de nieuwe provider.
Voor je het weet ben je je nummer(s) voorgoed kwijt. Vraag dus even aan de helpdesk
naar de einddatum van het contract, nogmaals, ZEG NIET OP. Een nieuwe provider kun
je op allerlei manieren vinden, bv. www.adsl.nl ,even de opties aan/af vinken
die je wilt hebben, enz enz. Of je ISDN, Kabel of ADSL wil benutten is aan jezelf.

Ik heb persoonlijk nog niet eerder van een kantoorurenabbo gehoord, is dit een zakelijk
abbonement? Dan zou je namelijk ook de zakelijke helpdesk moeten bellen. 0900 240 1602.
Dit kun je zien aan je klantnummer, die begint dan met B of 1.
Gewijzigd door kobus1960 op 27 oktober 2010, 11:04
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

lailadam
hallo Kobus1960

Bedankt voor je antwoord.
Naar mijn weten heb ik geen zakelijk nummer en mijn accountnummer begint ook niet met een B of een 1.
In principe wil ik niet overstappen naar een andere provider maar bij Tele 2 blijven maar dan met ISDN1 en eventueel een ander goedkoper abonnement, ondanks dat de helpdesk niet echt geweldig is...
Ik wil in principe een email sturen met alle vragen en zo maar dat is niet mogelijk, heel vervelend! Via de virtuele assistent kom ik niet te weten wat ik wil en via de helpdesk krijg ik geen of ontwijkende antwoorden.
Op de site kan ik ook niet vinden wat ik zoek...vandaar mijn vraag maar in het forum. Er zullen toch ook wel andere mensen zijn die zo'n abonnement hebben, dacht ik bij mezelf.
Misschien heeft iemand ervaring met het overstappen van het ene abonnement van Tele2 naar het andere?
Ik hoor het graag...

kobus1960
Daar zijn we voor, rest nog even de vraag, heb je inzicht gekregen in,
wanneer loopt je contract af? Dan kan je namelijk alle kanten op.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Tele2 Webcare
Beste lailadam,

Ik ben je vraag eerder tegen gekomen op het Tele2 Forum.
Via dat forum heb ik je post beantwoord en je een privebericht gestuurd, zoals je wellicht gemerkt hebt.
Ik heb je probleem in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'abonnement belgratis kantooruren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Abonnement opzeggen Algemeen 2 08 november 2013, 21:38
sim only abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) 3 16 juli 2012, 19:05
abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) 2 07 juli 2012, 19:21
mobiel abonnement opzeggen Algemeen 4 29 november 2011, 17:05
abonnement 8mb snelheid 3,5 mb Snelheid 19 02 maart 2011, 18:15
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill09:36:01
| abmg09:56:26
| Gilex21:26:34
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?