obey-robots.txt
08 December 2016, 06:51
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Trouwe klant....

Limbootje
In april dit jaar kreeg ik een brief van Tele 2 dat ik als trouwe klant mocht kiezen tussen twee gratis toestellen.
Ik heb toen gekozen voor de Samsung C300.
Mijn dochter het toestel gegeven maar die vond al na een week het toestel erg onhandig en beperkte mogelijkheden had.
Ze heeft het toestel in die week maar een keer opgeladen.
Na die ene week heeft het toestel tot de afgelopen week ongebruikt in de kast gelegen.
Begin vorige week is haar eigen toestel gevallen en niet meer bruikbaar.
Ze heeft toen de Samsung c300 in gebruik genomen.
Maar na een keer opladen ging de batterij steeds sneller leeg en bij de tweede keer deed het toestel helemaal niets meer.
Ik heb zojuist de reparatie-afdeling gesproken en gevraagd om het gratis toestel te vervangen door een ander "gratis "
toestel.Ene ******? weigerde dat.
De factuur is van 6 april 2010 en dat consulteerde in de afloop van de garantie. Zul je ook net zien...
Ik ben van mening dat ik recht heb op een vervangend toestel zonder kosten.(geen Samsung C300!!)
Per slot van rekening is de verzending en de reden van toesturen ook een kado van tele 2. Nou bedankt hoor...
Ik als trouwe klant verzoek U vriendelijk doch dringend op te lossen zonder kosten en anders wordt die trouwe klant een "ontrouwe klant"
F. SchoutropFrown

Edit MOD; namen graag achterwege laten.
Gewijzigd door kobus1960 op 01 november 2010, 17:04
 
freedomfighter
Als het goed is zitten op elk product minimaal 2 jaar garantie op. Ook al is dit een Kado.
 
Limbootje
Hai Freedomfighter,

Dat dacht ik ook, echter die miep bij de reparatieafdeling vertelde(ze klonk heel onzeker) hele andere termijnen.
Tele2 en kadootjes: hetzelfde als koeiepoep en rozengeur.
Gewijzigd door Limbootje op 01 november 2010, 16:19
 
kobus1960
@Limbootje;

Dubbelposten is niet toegestaan, dubbele post verwijderd!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
freedomfighter
Hoi Limbootje,

Probeer maar eens opnieuw. het is trouwens tegen de wetgeving. Je hebt minimaal 2 jar garantie op jouw product.

Ik had trouwens een paar jaar geleden van tele 2 een laptop gekregen. die ging na een jaar ook kapot. kon gewoon netjes opsturen en gratis laten repareren.

Probeer maar eens opnieuw. als je guluk heb je nu een andere voor je
 
toetsie
Een link over garantie: http://www.consuw...s/Garantie
ex Tele2, nu Ziggo
 
Tele2 Webcare
Beste Limbootje,

Het spijt me om te lezen dat het toestel van je dochter niet werkt. Ik wil dit graag voor je in behandeling nemen. Zou je het mobiele telefoonnummer en het klantnummer van je dochter in een privebericht naar mij willen sturen? Ook ontvang ik graag een telefoonnummer waarop we jou of je dochter kunnen bereiken. Zodra ik je gegevens ontvangen heb pak ik dit verder op. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kobus1960
@Limbootje,

Je gegevens aan Danielle in een PB sturen, niet hier op het forum neerzetten.
Bericht verwijderd (ter bescherming van jouzelf).

In het algemeen, wees voorzichtig, bewaar ook zelf je privacy
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Limbootje,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit verder oppakken en kom hier z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Limbootje,

Ik heb je ook een privebericht gestuurd hierover. Er is inmiddels kosteloos een Nokia 1661 besteld.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trouwe klant....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant Grappig 1 14 maart 2013, 17:41
Geen klant meer, wel rekeningen Klacht over Tele2 21 30 juli 2011, 20:05
Tevreden klant Algemeen 15 05 mei 2011, 01:30
vaste klant actie samsung apollo Tele2 mobiele telefonie (GSM) 2 04 januari 2011, 18:20
Nieuwe klant, 2ehands kast? Nu al problemen!! TV diensten 4 29 december 2010, 21:22
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill10:10:07
| abmg10:47:29
| Gilex13:19:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?