obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Helaas ...
Anaxa
Net als meerdere mensen heb ik storing met Tele2 , in mijn geval betreft het het totaalpakket.
Precies om de 10 minuten stoort de tv, valt de telefoon weg , en dropt de download .
Nadat ik op 12 Oktober teruggebeld zou worden door ******* ( niets meer van gehoord) , zou ik , na een gesprek met haar , afgelopen vrijdag teruggebeld worden door ******** , maar ook helaas .
Maar weer eens een mail gestuurd , mocht er deze week niets geregeld worden door tele2, rest mij niets anders dan een ingebrekestelling de deur uit te doen , en is het tele2 hoofdstuk voorbij , wat mij betreft .
Heb er na 3 maanden storing en valse beloftes schoon genoeg van .

Edit MOD; Namen graag achterwege laten.
Gewijzigd door kobus1960 op 01 november 2010, 17:02
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
 
Tele2 Webcare
Beste Anaxa,

Vervelend dat je al langere periode last hebt van storing en dat je niet op een afgesproken dag teruggebeld bent. Ik ga dit voor je oppakken en kom hier z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Anaxa
Gisteravond een mail ontvangen van de klantenservice ;

Geachte heer XXX,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer xxxxxx, stuur ik u hierbij dit bericht.

De afspraak dat u er op 29-10 contact met u gezocht zou worden kan ik niet terugvinden in ons systeem maar er word nu wel gewerkt aan het probleem.

Ik kan zien dat er vandaag 2-11 rond 15:30 op de nummers xxxxxx (huisnummer) en xxxxxx (mobiel)geprobeerd is u te bellen maar dat er geen gehoor was.

Mijn collega's zullen u nogmaals benaderen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxx
Tele2 Klantenservice


1) Aangezien ik zeker weet van de terugbelafspraak op 29 okt ( de naam van de medewerkster is mij bekend) , en
2) Ik gistermiddag de gehele middag thuis was , met de mobiel aan , die zelfs is doorgeschakeld van mijn vaste telefoon , en beiden gaven aan dat er niet gebeld is door tele 2 , moet ik helaas concluderen dat Tele2 haar klanten met problemen niet serieus neemt , zelfs onwaarheden verteld (om het maar zacht uit te drukken) .
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
 
kobus1960
Dit leest Danielle ook mee, hier komt nog een reactie op.
Van dit soort zaken baalt Tele2 Webcare dusdanig dat dat
een heel ander gesprek gaat worden......ervaring. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Anaxa
Niets gehoord van Tele2 , dus maar een aangetekende brief met ingebrekestelling de deur uitgedaan .
Maar misschien zijn ze zo druk met onze problemen op te lossen , dat ze geen tijd hebben om te bellen Wink
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
 
kobus1960
Na het aangeven van de storing heeft de ISP een maand te tijd om dit
euvel te verhelpen, dan pas kan een ingebreke-stelling in gaan.
Zorg dus wel dat je alles data's, tijden en namen medewerkers Tele2 paraat hebt.
Kopieën alle mail enz.
Jij moet aan kunnen tonen dat Tele2 het niet kan verhelpen.
Als alles klopt doet Tele2 niet moeilijk.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Anaxa,

Helaas heb ik je telefonisch nog niet kunnen bereiken. Je huisnummer was gisteren in gesprek en op je mobiele telefoonnummer kon ik geen voicemailbericht achterlaten. Op welk dagdeel ben je het beste bereikbaar? Dan probeer ik je nogmaals te bereiken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Anaxa
Zie PB .
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
 
Anaxa
Opgezegd per januari , kon het abonnement door laten lopen met een reductie , maar om elke keer als ik wil bellen zonder dat de telefoon weg valt , internet en decoder af te moeten zetten is voor mij geen optie .
Idem voor zonder storingen te internetten , of tv te kijken .
Heb een abonnement bij UPC afgesloten .
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.
 
kobus1960
Is Januari bewust gekozen of kon je niet eerder van Tele2 af?
In het laatste geval zou dat niet bepaald meewerkende zijn.
Gewijzigd door kobus1960 op 05 november 2010, 13:04
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helaas ...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie