obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Glasvesel
shinoza
Waarom hebben sommige plaatsen in Nederland geen VDSL of FTTH?

Misschien een link of zo, want ik heb geen idee hoe alles werkt in Nederland met Televisie en Internet enz.
 
cornfed
Ach, ik probeer al zo lang een overzicht te krijgen over de glasvezelplannen.
Je ziet alleen maar lopende projecten op de sites.

Er is een plan van Reggefiber om in 30 steden glasvezel aan te leggen naar de huizen (FttH).
De financiering is bijna rond.
Maar ik zie nergens welke steden bedoelt zijn. Ook over de planning van aanleg kan ik niets vinden.

Dus je bent bent niet de enige met vragen (en hoop)...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Ook ik maakte ergens in het begin van dit jaar een vreugdesprong toen
bleek dat er hier voor de deur glasvezel neergelegd werd. Het grondwerk-
bedrijf wist met zekerheid te melden dat het ook voor particulieren zou zijn.
Kwestie van T-splitsingen en blazen maar.
Nooit meer wat van vernomen, navraag levert nergens wat op. rara.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
De financiering is nu rond voor het investeringsplan van Reggefiber:

Reggefiber maakt bekend dat de eerder aangekondigde lening van EUR 285 miljoen van de Europese Investeringsbank en vijf commerciele banken rond is. Daarmee wil Reggefiber zijn doelstellingen verwezenlijken: 1,1 a 1,3 miljoen homes passed in 2012. In een toelichting verwijst de EIB zowel naar de Digitale Agenda van de EU als naar het open model van Reggefiber. De lening heeft een looptijd van 10 jaar en wordt mede verstrekt door ABN AMRO, BNP Paribas, Friesland Bank, ING en RBS. De EIB maakte oorspronkelijk in januari 2010 bekend dat Reggefiber een lening (130 miljoen euro) had aangevraagd. De EIB heeft inmiddels 18 miljard euro aan leningen verstrekt die te maken hebben met de digitale en kenniseconomie in Europa, Turkije en Brazilie. Reggefiber is de 59/41 joint venture van Reggeborgh en KPN.

Bron: Telecompaper


Er zit iets aan te komen. Nu alleen nog de vraag: wanneer en waar?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvesel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie