obey-robots.txt
03 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

webcare echt of?

jpt
gisteren even naar kassa gekeken.
daar kwam o.a. een item in voor over telefonische helpdesken (youp)
tevens het fenomeen webcare wat stevig aan het oprukken is.
dat helpdesken over het algemeen uitbesteed zijn aan call centra is een bekend gegeven!
er was ook een item over de firma clipit ,
deze speurt het gehele net af in opdracht om berichtgevingen goed of slecht van hun opdrachtgevers te traceren.
even op hun website gekeken en ja ze werken ook voor tele2(en nog veel meer bedrijven)
dat danielle geen echt persoon is weten we al!
nu lijkt het er op volgens wat er in de uitzending werdt verteld!
de afd.webcare gewoon ook een extern bureau is ,ingehuurd en zich voordoet als!
net als de z.g.n. klanten(service)

zo worden we langzamer weer wat wijzer.
GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
emiel
ik heb dat dus na gevraagd aan die aardige tele2 vrouw.
Daniëlle is niet echt nee.
Dat is gewoon een medewerker die daar een dag op zit van de week.
en die speeld berichten door richting de iets hogere klantenservice.
Met Vriendelijke Groeten
Emiel

Don't look outside
The world's gone crazy
But it's perfect here with you

We're alive, now
Let's not waste our time, now
Let's just make
the most of every breath we take
the most of every second we're alive
 
kobus1960
Als je de afgelopen week bekijkt zie je dat het iets meer is dan een dag per week.
Echt of niet, we mogen blij zijn dat Tele2 Webcare "Danielle" hier probeert forum-
leden probeert te helpen. Tele2 zou het ook links kunnen laten liggen.

Nu weet ik uit directe bron dat de Tele2 helpdesk hier wel degelijk meeleest.
Live met een medewerker wat berichten door zitten nemen, die wist precies waar
het over ging, en waar het stond, dubbelcheck gedaan.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
bietenbrug
Helpdesk: Ik zal straks kassa eens terug kijken.
Iemand zei over de televisie en radio - uitzendingen waar Youp in zat:
Hij zeikt alleen T-mobile af!
Youp zei heel duidelijk: Het geldt net zo goed voor andere bedrijven zoals KPN, Ziggo, enzovoort.
Hij vindt dat bedrijven in het algemeen betere service zouden moeten verlenen.
" Moet je Youp van het Hek heten om service te krijgen?! "

Webcare: Echt of niet echt, het is goed dat een medewerker van tele2, wekelijks meeleest op dit forum en de problemen doorgeeft aan
klantenservice.
 
kobus1960
Het is je bekend dat Alice en BBned in handen van Tele2 zijn?
Nu nog niet merkbaar voor de betreffende klanten, maar dat
gaat snel veranderen, Tele2 gaat die ISP's gebruiken om het
eigen product te verbeteren, wat dat ook moge betekenen.Frown
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Off-topic dit, maar Alice verhoogt haar beltarieven per 1 december.
Ze doen dat om de beltarieven gelijk te trekken met die van Tele2.
Dus treft Tele2 voorbereidingen om de aangekochte merken te 'assimileren'.

Voor zover ik kan beoordelen zijn bij de meeste providers de Webcare afdelingen alleen een doorgeefluik
naar de eigen helpdesk toe. Dus eigenlijk niet meer dan een 'gezicht' van een provider. Bij Tele2 is dat ook het geval.
Maar gelukkig zijn daar ook uitzonderingen op.
Gewijzigd door cornfed op 07 november 2010, 13:33
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webcare echt of?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 4 08 september 2015, 13:16
Moet het toch echt even kwijt ergens? Algemeen 33 03 mei 2011, 23:24
Info E-Mail Adres Tele2 Webcare Algemeen 13 09 februari 2011, 10:12
Mededelingen Tele2 Webcare TV diensten 13 22 december 2010, 09:50
Tele2 Webcare Snelheid 4 19 december 2010, 19:45
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:07:42
| Gilex03:16:21
| Bill04:27:57
| enzo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?