obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
probleem met poorten(nat type)
gino1993
yoo.
Ik heb voor de ps3 om call of duty goed te kunnen spelen nat type open ingesteld. Nu ontstond dit probleem weer toen wij een 2e playstation aangeschaft hadden. 1 van de twee kan maar op open gezet worden. Ik zou graag willen weten of hier een oplossing voor is. Ik heb het dv 2020 modem van tele2

Het probleem begint trouwens pas als er meer als 3 personen (waarvan 2 mijn en het ander persoon op dit modem) in dezelfde lobby zitten,
dus vanaf 4 of meer mensen gaat 1 van de 2 gekickt worden.
alvast bedankt

PS:
Heb al best veel gevraagd overal de oplosser is een genie...
 
cornfed
Met de Davolink DV-2020 gaat dat niet.
Je kan een poort maar aan één pc of console weggeven.
Er kan wel worden afgewisseld, maar de poorten gaan niet open voor alle consoles tegelijk.

Er is maar één mogelijkheid om dat wel voor elkaar te krijgen.
Koop een router waarbij je wel dezelfde poorten kan toewijzen aan meerdere apparatuur.
Stel die op achter de Davolink en zorg ervoor dat de nieuwe router een nieuw netwerk kan maken.
Daarop sluit je alle consoles aan.

Welke router dat precies wel of niet kan, weet ik zo niet.
Daar moet je zelf naar op zoek.
Je moet zoeken naar de term "cone nat". Dat zou die router moeten beheersen.
Gewijzigd door cornfed op 11 november 2010, 19:31
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met poorten(nat type)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie