obey-robots.txt
11 December 2016, 03:13
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

torrent download

alivez
hallo allemaal,
ik heb een probleem. Ieder keer als ik aan het downloaden ben (torrent) moet ik mijn modem ieder keer resetten. dat gebeurt heel vaak. blijkt dat de helpdesk tele2 mij niet kan helpen, ze zeggen dat het te maken heeft met aantal verbiendingen op hetzelfde moment (overvloed) dus het modem kan het niet aan.
is er een oplossing voor dit probleem?
of moet ik gewoon mijn abbo opzeggen, want het is errug irritant als ik ieder 10 minuten mij modem moet resetten.

alvast bedankt.

ontevreden klant
Henry

beaglefan
ik heb er tot nu toe geen last van gehad, ik gebruik gewoon het aantal connecties wat door de Azureuswiki wordt aangeradenWink

com1000
heb geen last downt met utorrent div verbindingen vele connecties maar heb hier nog nooit van gehoord

beaglefan
weet je wat ik overigens wel gek vindt, ik heb het idee dat Azureus langzamer download nadat ik TC/IP optizmizer heb gebruiktFrown

Bill
Heb je de backup functie gebruikt, dan kun je je oude instellingen weer terugzetten.Smile
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

beaglefan
neej eigenlijk niet, ik zal vanmiddag is zoeken of ik di back-up bestanden nog heb

en anders doe ik um gewoon weer optimizen voor 4M internet, daar stond hij eers t opWink

Bill
Tijdstip van testen is ook bepalend voor de resultaten.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

beaglefan
tuurlijk, en of je gelukt heb dat mensen je bandbreedte willen gevenCool

com1000
Ja inderdaad want als de torrent die je downt op dat ogenblik door de seeders wordt geknepen download je ook niet snel
Dus moeilijk om te verglijkenGrin

beaglefan
ik zal is kijken, gister zat ik tussen de 100 en 150 met een torrent, en nou met dezelfde torrent testen als tie geoptimaliseert staat op 4MBSmile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'torrent download', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Download snelheid Algemeen 1 06 mei 2016, 21:24
ADSL traag Usenet download Snelheid 3 29 oktober 2013, 18:57
Poort openzetten voor U torrent Algemeen 3 04 oktober 2011, 10:40
Grabit download niet. Algemene computer vragen. 5 29 augustus 2010, 12:52
traag internet(download) Snelheid 3 14 augustus 2010, 03:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:55:30
| abmg04:15:55
| Gilex15:46:03
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?