obey-robots.txt
09 December 2016, 20:16
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Bestelling Ongedaan maken geweigert!

sandra56
Op 19-11-2010 heb ik een bestelling bij Tele2 gedaan voor Internet,tv en BelOnbeperkt altijd.
Op 23-11-2010 heb ik het contract gedateert 22-11-2010 ontvangen waarin wordt aangegeven dat ik binnen zeven werkdagen mijn bestelling ongedaan kan maken via 0900-2411602.
Vandaag (29-11-2010) bel ik om mijn bestelling ongedaan te maken en krijgt ene meneer xxxxx aan de lijn.
Meneer xxxxx vraagt mijn adresgegevens en ik geef aan dat ik mijn bestelling wenst ongedaan te maken.
Meneer xxxxx zegt vervolgens tegen mij dat hij mijn bestelling niet kan anuleren omdat Tele2 al bezig is met mijn bestelling en dat ik morgen maar terug moest bellen.:-/
Ik zeg; dat doe ik niet meneer, ik bel vandaag om mijn bestelling ongedaan te maken en dat hoort u als Tele2 medewerker gewoon in orde te maken!
Na een korte stilte aan de andere kant van de lijn kon meneer xxxxx mijn opeens vertellen dat ik twee dagen te laat bent om mijn bestelling ongedaan te maken!
Ik zeg; meneer, ik heb het contract voor mij, dus wat u nu probeert te doen gaat u niet lukken, want ik bel ruim op tijd om te anuleren.
Meneer xxxxx zegt tegen mij dat hij op dit moment niets voor mij kan doen en hij drong erop aan de ik morgen of een andere dag maar terug moest bellen.
Ik werd boos en heb meneer xxxxx verzocht mijn annulering vandaag in orde te maken, opdat ik niet door zijn listige/bedriegelijk intentie in de problemen wenst te komen anders heeft Tele2 een groot probleem met mij!Angry
Ik word dan de tweede YOUP VAN 'T HEK!



Bij deze wil ik nogmaals mijn bestelling te anuleren.

Naamsgegevens verwijderd, dit zijn prive gegevens die we liever niet zien op het forum
Gewijzigd door Gilex op 30 november 2010, 10:53
 
Gilex
@ sandra, hopelijk reageert Danielle op je bericht, zij kan je waarschijnlijk wel verder helpen.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
sandra56
Shock Neem u mij niet kwalijk!
 
Gilex
is als goed Wink

Nu is het wachten op Danielle, zag dat je op het andere forum ook gepost had, hopelijk reageert ze of hier of daar op je problemen.
Succes iig!
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
kobus1960
@Sandra, dit is het enige echte ONafhankelijke Tele2 gebruikersforum, wij zijn
NIET Tele2 gebonden, dus mocht het via hier niet lukken, neem het ons niet kwalijk.
Danielle van Tele2 webcare leest hier met regelmaat mee, dus wie weet.

Dit even in aanvulling op antwoord Gilex.
Gewijzigd door kobus1960 op 30 november 2010, 12:35
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
sandra56
@kobus1960

Kan je mij vertellen waar ik mijn klacht het beste kan plaatsen?

Alvast bedankt, groetjes
Gewijzigd door sandra56 op 30 november 2010, 12:47
 
kobus1960
Dat gaat hier prima, op voorwaarde dat Danielle reageert.
Of je doet dat op het officiele Tele2 forum, waar het "gruwelijk"
druk is en twijfelachtig of jouw klacht tijdig gehoord wordt.
Ik zou weer bellen, en hopen dat je een meewerkende medewerker
treft, ik raad je wel aan ten alle tijde hoffelijk te blijven, anders
bereik je echt niets. Die medewerker is de oorzaak niet, kan je
hooguit helpen.

Edit en met tegenzin, hier is de link naar dat forum http://forum.tele...
Tegenzin vanwege de starre houding daar.
Gewijzigd door kobus1960 op 30 november 2010, 13:07
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Je hebt wel volledig gelijk. Ik heb zelfs de kalender erbij gepakt om de dagen te tellen.

Als je via internet of telefoon een contract afsluit, dan val je onder koop op afstand.
Dan zijn er 7 WERKdagen bedenktermijn van toepassing.
Dat geldt zelfs vanaf de dag dat je het contract krijgt of telefonisch aangaat via een voice log!

Dus je zit ruim binnen die tijd.

Helaas werkt Tele2 blijkbaar met kalenderdagen in plaats van werkdagen in hun computersysteem.

Het enige wat je nu kan doen is om via Webcare in contact te komen.
Als dat niet lukt, is het van het grootste belang dat je aangetekend een brief schrijft naar Tele2.
Heb je de naam en tijdstip opgeschreven van de gast van de helpdesk? Dat is zeer belangrijk als
Tele2 tegen gaat stribbelen. Er staat vast en zeker geen log in hun systeem over je belletje..

Effe nog een link met de details: http://www.consuw...op_afstand
Gewijzigd door cornfed op 01 december 2010, 01:41
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
sandra56
@kobus1960

Ik ben altijd hoffelijk en gebruik maak gebruik van mijn wettelijke recht als consument, maar als die tele2 medewerker zij listige/oplichters intenties tegen mij wilt gebruiken ben ik niet de oorzaak!Sad
 
sandra56
@cornfed

Dankjewel voor jou bemoedigende reactie.
Als het erop aan komt, weet ik precies welke stappen ik moet ondernemen.Wink
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bestelling Ongedaan maken geweigert!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ip Camera Netwerk Instellen van Ip en vervolgens verbinding ermee maken Algemeen 23 11 augustus 2011, 01:28
Verbinding maken met Ipad2 en Modem Algemeen 17 18 juni 2011, 09:49
zelf een homepage maken Algemeen 3 03 juni 2011, 20:16
Airdisk (externe HD) bereikbaar maken via internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 27 mei 2011, 18:37
verbinding maken met een dongel Algemeen 2 09 november 2010, 18:54
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:42:05
| abmg02:00:58
| Gilex09:41:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?