obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 sluit alles ongevraagd af
kletskater
Eindelijk de bewoner thuis aangetroffen die nu "mijn telefoonlijn" heeft.
Hij heeft een abbo bij de KPN
de monteur die hem aansloot is 2,5 uur bezig geweest, in huis en in wijkkasten/centrale.
monteur zei hem dat er een ander gebruik maakte van zijn telefoonlijn..
Met wat kunst en vliegwerk en dus 2,5 uur werk had die meneer telefoon..

ik wacht al iets langer dus!!!!
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
De knoop is gevonden, je bent iets verder, hou dat vast!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
bedankt caalrami,
Ik ga het doorgeven aan Tele2.
Hopelijk heb ik dan maandag weer internet en telefoonGrin
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kletskater
nogmaals dank caalrami,
ik denk echter niet dat ik iets kan met de standaard brief.
Ik had en heb geen overeenkomst met de KPN.

De KPN heeft mijn telefoonlijn omgeleid naar een abonnee van henzelf.
Dit hebben ze gedaan door 2,5 uur in centrale/wijkkast en bij die abonee te " rommelen"
Tele2 heeft dit laten gebeuren in 2,5 uur en doet er volgens hun planning 28 dagen over om mij weer aan te sluiten, tenzij ze de datum vervroegen(hetgeen volgens de KPN goed mogelijk is mits er een monteur vrij is.

De monteur heeft 10-15 minuten werk in de centrale om mijn lijn te testen en te labellen(aldus alweer de KPN)
Ik snap dus niet waarom ik nu al weer 11 dagen zonder telefoon en internet moet zitten.. temeer omdat het Tele2 ondertussen duidelijk is wat het probleem is en hoe het is veroorzaakt.
Gewijzigd door kletskater op 11 december 2010, 20:56
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kletskater
Gisteren ook een topic hierover gestart op "het Tele2Forum van T2 zelf:
Danielle van Tele2 schreef: Beste kletskater,

Ik heb deze klacht nog in behandeling via het andere forum. Er wordt nog contact met je opgenomen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Hallo Danielle,
bedankt voor het reageren, ook op dit forum, maar heb je enig idee wanneer er contact wordt opgenomen met me?
Er is bijna weer een werkdag voorbij.. 13 dagen zonder telefoon en internet

Vanmiddag zelf maar weer gebeld met dame van de klantenservice ,omdat ik niet door Tele2 op de hoogte wordt gehouden over de actuele stand van zaken bel ik dus met een helpdesk die mij niet kan/wil helpen/doorverbinden en met een standaard protocol komt.

Nee ze wilde me niet doorverbinden met het troubleshoot team en
nee ze kon geen bericht achter laten voor xxxx xxxxx Naam foetsie..

Meneer u moet maar gewoon nog 15 dagen wachten dan kan u weer bellen!!!
Een klant zit echter niet te wachten op het verhaal rondom Tele2 procedures!!!!
Een klant(ik dus) wil niet een maand verstoken zijn van telefonie en een normaal werkend internet.
Gewijzigd door cornfed op 13 december 2010, 19:51
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kletskater
caalrami,
u heeft gelijk.
kan het nu zelf niet meer veranderen..
zal er beter op gaan letten hier..
Ik vermoed dat het nu wel wordt aangepast door een modje
nogmaals excuus
Gewijzigd door kletskater op 13 december 2010, 19:28
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
cornfed
Het is al gefixed..!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kletskater
dat is snel!!
ging dat ook maar zo met mijn internet en bellen.AngrySad
morgen 14 dagen zonder aansluiting.Shock
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
cornfed
Misschien moeten we zelf als internet provider beginnen..!
Het forum ervoor hebben we al.Grin Grin
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Ook een suggestie van P&W, als men zou starten met een strakke ISP,
en juist de aandacht legt op de pijnpunten van andere ISP's ben je klaar.
Zat in de uitzending met Youp van 't Hek. Gat in de markt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 sluit alles ongevraagd af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie