obey-robots.txt
04 December 2016, 23:22
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

heel vreemd probleem mbt toegang tot internet.

ramonvoorn
Hallo!

Ik heb een tele 2 modem en verbinding die altijd goed gewerkt heeft.
Nu kan ik niet meer op internet. Als ik: ping naar de lan zijde van de modem gaat het goed. zodra ik ping naar de WAN zijde van het modem gaat het niet goed. (geen reply) Ik doe dit met een laptop van mn werk. op het werk zelf werkt internet prima.

Oke...nu ben ik met die laptop naar iemand gegaan die dezelfde soort verbinding heeft, en daar heb ik precies hetzelfde probleem! terwijl diegene zn internet prima werkt....je zou dus zeggen; het ligt aan die laptop, maar hoe verklaar je dan dat die laptop op de zaak prima toegang to internet heeft...

Heeft iemand hier een verklaring voor???

PS: tele 2 zelf ziet geen problemen...

ptr
werk je bedraad of draaloos?

Het zou kunnen dat er een permanente route aan je werklaptop is toegevoegd die je in de weg zit...

ramonvoorn
ik werk gewoon bedraad....natuurlijk heb ik al vanalles gereboot, terug naar default instellingen etc gedaan.Frown

ramonvoorn
oke ik heb mn ouwe ibm rammelbak uit het stof gehaald en die werkt prima dus.......Wink het ligt gewoon aan die laptop!Angry

in elk geval bedankt voor het nadenken erover!!Smile

Bill
Heeft die laptop misschien een (bedrijfs)proxy ingesteld? Staat IP adres verkrijgen wel automatisch?

Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'heel vreemd probleem mbt toegang tot internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 105 27 november 2016, 12:42
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 19 07 februari 2016, 00:26
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 4 04 november 2015, 00:52
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:11:59
| Gilex12:05:22
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?