obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
vanuit modem signalen tv en internet
sjeng
Kan ik vanuit mijn modem het signaal van internet en het tv signaal doorsturen via homeplugs?
Ik heb internet boven op zolder, dit werkt prima, maar nu wil ik ook het tv signaal naar boven sturen dmv een homeplug.Ik heb dit geprobeerd, maar alleen het internetsignaal krijg ik prima, het tv signaal doet het niet.Ik heb het goed aangesloten. De uitgang van het tv signaal op en andere homeplug gezet en natuurlijk op het modem lan 1 gebruikt.De tv onder werkt prima met het signaal met een vaste kabel.Ik heb dus 4 homepluggen waarvan er 2 zijn aangesloten op lan 3( voor internet ) en de andere 2 op het tv signaal ( lan 1) stoort dit , die 2 signalen ?door elkaar ? Ik heb 200mbs homeplugs.
 
cornfed
Elke decoder krijgt zijn eigen LAN poort (1 of 2).
Daarbij moet je er voor zorgen dat het signaal voor de tv apart loopt als die van het internet.
De adapters mogen geen gezamenlijk netwerk vormen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
sjeng
Kan ik dus met bv een 200mbs home plug het internet laten lopen en via een 85 mbs het signaal van de tv laten lopen.Dan zijn deze gescheiden van elkaar.Denk ik .
Ik wil liever geen kabel trekken dus wil het doen via home plugs, maar dit moet wel mogelijk zijn.
 
cornfed
Ja, dat moet mogelijk zijn.
Zolang de netwerken maar gescheiden blijven.

Als een paartje wel werkt en de ander niet, kan je ze eens omwisselen. Misschien helpt dat.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vanuit modem signalen tv en internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie