obey-robots.txt
07 December 2016, 11:29
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken

Verdwenen zenders bij de Samsung decoder

Gilex
Sinds 06-12-2010 zijn er voor de gebruikers van de Samsung decoder veranderingen doorgevoerd.
Of het om een test gaat of een update in de software of aanpassingen aan de multicast servers is niet bekend.
Alle regionale zenders zijn verdwenen van zowel de TV zenderlijst al ook van de radio lijst.

Ben benieuwd naar de reactie over het hoe en waarom van Tele2 over deze aanpassing.

Is het gedaan om de bestaande Samsung gebruikers te pushen om ook over te stappen naar de Animo?
Of zijn er capaciteits problemen op het netwerk met het aanbieden van de streams voor de Samsungs?
Of is dit als voorbode op een eventuele aanpassing of grote update op het "Samsung"platform ?
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

Gilex
Danielle van Tele2 schreef op het andere forum:
Beste forumleden,

Dit probleem is bij ons bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Beste forumleden,

Het probleem is inmiddels verholpen. Er is een update ingevoerd zodat de regionale zenders ook voor de oude decoder weer beschikbaar zijn. Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

jessie
Hallo Danielle,

kun je ook even update laten invoeren voor BBC1 en 2, kan ze namelijk nog steeds niet ontvangen.

Alvast bedankt!

Gilex
Dat gaat niet zo eenvoudig Jessie.
BBC verhaal is namelijk een heel ander probleem dan dit. Dat heeft ook niks met dit te maken.
(Zoek maar eens op dit forum hier over.)

@ Danielle:

Prpbleem is maar gedeeltelijk opgelost.
Rebionale radio zenders zijn nog verdwenen.

jessie
@Gilex

Ik bedoel het cynisch.

Gilex
Het hele BBC verhaal heeft ook niks te zoeken in dit topic.
Dat is heel ander probleem namelijk tussen Tele2 en BBC.

Back on topic:

Maar goed de regionale radio zenders zijn er nog niet weer.
Kortom Danielle er is nog werk aan de winkel om deze "storing" te verhelpen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verdwenen zenders bij de Samsung decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 01 augustus 2014, 18:17
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten 5 09 juni 2014, 19:10
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 4 05 mei 2014, 16:39
Samsung s4 setupbox Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 4 30 oktober 2013, 21:05
Meer HD zenders Welke zender wil je er nog bij hebben? 18 26 maart 2013, 21:47
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:53:47
| Gilex04:16:27
| abmg14:50:54
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?