obey-robots.txt
11 December 2016, 08:56
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

De dooie mus van TELE 2

flyingcow
Het begon zo mooi: een mooie aanbieding per post gekregen voor vaste klanten: Mobiel
abonnement voor 5 euro p.m. (2 jaar lang) plus internetbundel van 1 euro en een gratis
Samsung Galaxy Apollo. Totaal dus 6 euro p.m. En dat 2 jaar lang....da's een mooie
aanbieding!

Gelijk geregeld: Mobiel telefoon abonnement telefonisch met Tele 2 afgesloten. Alle
gegevens doorgenomen: simkaart nummer, bankrek.nr paspoortnummer....etc.

Per 17 dec zou mijn oude simkaart niet meer werken, dus: " maak uw prepaid belminuten
voor die tijd op" , aldus de klantenservice medewerker.

1e week verstrijkt: Geen telefoon, geen bericht, geen info.
2e week verstrijkt: Geen telefoon, geen bericht, geen info.

Gebeld met klantenservice. Na veel gedoe en controles blijkt er helemaal geen bestelling
in het systeem te staan.
Doorverbonden met jan en alleman, meer dan 1 uur aan de lijn geweest om het een en ander
uit te zoeken.

Uiteindelijk weer iemand anders aan de lijn. Een rustige en zware stem (die van mijn zaak
erg weinig begreep, overigens)

Deze vriendelijke, doch laconieke medewerker van de klantenservice van Tele 2, bood mij
vervolgens de volgende oplossing: alsnog de bestelling voor mij in orde maken. Maar dan
wel voor 8.50 p.m (alleen het 1e jaar), i.p.v. de beloofde 6 euro (voor 2
jaar)....tja....dat was serieus de treurige oplossing van Tele 2.

Teleurgesteld, zonder belminuten meer, die had ik tenslotte opgemaakt op advies van de
klantenservice, legde ik de hoorn er op. Met lege handen.

Tele 2 BEDANKT voor die dooie mus!!!!! En de kosten die ik heb gemaakt...maar nog erger;
de opgebouwde frustratie gedurende zo een gesprek.
 
cornfed
Hoe heb je dan die telefoon besteld? Per internet of telefoon?
Heb je geen mail gekregen met de bevestiging van je gegevens?

Wel een erg goede aanbieding. Ik krijg nooit zulke aanbiedingen..Shock Angry
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
flyingcow
Per telefoon besteld. Verder geen enkele communicatie (mail of brief) gekregen. Ik voelde alweer nattigheid, vandaar dat ik maar ging bellen naar de klantenservice. Daar was helemaal geen bestelling bekend. Maar ik heb wel degelijk al mijn gegevens aan de dame doorgegeven: paspoortnummer, simkaart nummer, bankrek nummer e.d.
Ik zal als je wilt, de aanbieding inscannen en posten.
 
Gilex
Het is nu te laat, maar misschien als algemene tip voor iedereen, zorg voor een opname van het gesprek. Wel ff melden bij de andere kant aan de lijn.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
cornfed
Een scan hoeft niet. Ik geloof je ook zo hoor.

Misschien dat Webcare nog iets voor je kan betekenen.
Ik zag al dat je ook postte op het Tele2 forum.
Daar zullen ze wel reageren, vermoed ik.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Flyingcow,

Vervelend dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over je bestelling.
Ik zie dat je op meerder fora je probleem hebt gepost.
Ik pak je probleem verder op via het Tele2 Forum en hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Bill
@Flyingcow, houd ons op de hoogte.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
famlimburg
Beste Daniëlle,

Ik heb ook een vraagje, ik heb al bijna 2 jaar mobiele telefoon van Tele 2,
Maar vanuit Griekenland is het onmogelijk om te bellen en te SMS en , netwerk staat op automatisch en voor de pin eerst een 1 ingetoetst. Terwijl dit op dezelfde manier vanuit Duitsland wel gaat !!

Beetje raar !!!
 
Tele2 Webcare
Beste famlimburg,

Ik heb je een PB gestuurd met het verzoek om je mobiele nummer naar me toe te sturen, zodat ik na kan gaan waar het aan ligt dat je niet kunt bellen en sms-en in Griekenland met je nmobiele telefoon.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste famlimburg,

Ik heb begrepen dat mijn collega contact met je heeft opgenomen en dat je nu hoort te kunnen bellen in het buitenland.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De dooie mus van TELE 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 4 08 september 2015, 13:16
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid 2 17 augustus 2014, 20:56
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt Helpdesk 10 19 oktober 2012, 00:34
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? Klacht over Tele2 10 11 april 2012, 20:29
draadloze tele 2 modem en het inpluggen van een draadloze home plug Algemeen 2 08 december 2011, 22:44
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill09:38:26
| abmg09:58:51
| Gilex21:28:59
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?