obey-robots.txt
04 December 2016, 23:26
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

SMS-en vanuit Nederland naar Frankrijk lukt niet meer

ghweber
Gedurende enige tijd (hoelang?) kunnen mijn vrouw en ik niet meer sms-en naar onze dochter in
Z-Frankrijk. Mobiel bellen gaat wel, zowel heen als weer. Mobiel instelling nummer +33 6 .. .. enz.
Onze schoondochter kan wel normaal naar Frankrijk sms-en, maar dan wel met KPN, dus de fout ligt niet in Frankrijk. Zijn er hierover meer klachten?
Ik heb al contact gehad met Tele2 klantenservice, die gaven het advies om de simkaart eruit te halen en daarna er weer in te doen, geen succes, en gaf nog aan dat er hierover niets bekend was.
Zijn er meerdere opties bekend bij de forumleden om dit op te lossen, of ligt de fout bij Tele2 ?
Dit is voor ons heel vervelend.
Is er geen passende oplossing dan zien wij ons genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider.
Wij bellen Prepaid.

Met vriendelijke groet,

Henk W.

veg12
Hallo,

Precies hetzelfde probleem, sinds een week ongeveer, voor mij met mijn moeder in Frankrijk, ze gebruikt "Orange". Ik krijg haar sms nog steeds maar zij niet meer die van mij, Volgens Orange in Frankrijk ligt het probleem bij mij. Vreemd genoeg mijn zus die een andere provider gebruikt ontvangt mijn sms wel!

Erg vervelend. Iemand een oplossing voor ons ?

Groetjes,

Denis M.

ghweber
Nog even,
Sms met Egypte (vrienden op vakantie) lukte vandaag wel, maar met Frankrijk niet. Vreemd???
Heeft Tele2 nu echt geen oplossing????

G.H.Weber

Gilex
Tele2 heeft heel misschien wel een oplossing maar ze vieren allemaal weekend op het moment Wink
Vrees dat je voor een antwoord moet wachten tot ze weer aan het werk zijn.
En dan maar hopen dat ze je kunnen helpen.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

cornfed
Er zijn meerdere klachten geweest hier op op forum over niet aankomende of versturende van sms'en.
Als ik me goed herinner lag toen de oorzaak dat Tele2 geen contract met had afgesloten met die providers in het buitenland.
Er is dus niets mis met jullie toestellen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

ghweber
Beste Cornfed,

Met die buitenlandse providers is dan wel altijd een contract geweest, en dan sinds korte tijd niet meer???? lijkt mij sterk.
En het vervelendste van dit alles is dat wij over +/- 3 weken - 3 maanden naar Spanje gaan, en heb al een klein beetje de hoop opgegeven dat Tele2 dit voor deze datum heeft hersteld. De nieuwe provider komt steeds dichterbij.

M.vr. gr.

Henk W.

cornfed
Dat was toen de oorzaak. Wat nu de precieze oorzaak is, weet ik ook niet.
Maar Tele2 kennende ligt de oorzaak altijd vaak in heel banale dingen.

Trouwens, contracten kunnen ook aflopen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

ghweber
Beste Cornfed,

Als Tele2 dan sommige contracten niet meer verlengd, had ik het op zijn minst netjes gevonden dat Tele2 zijn klanten hierover informeert.
Met reclame sms weet men mij ook regelmatig te bereiken, tot vervelens aan toe, Kruidvat e.d.
Dit wilde ik nou even kwijt!!!!

veg12
Bedankt voor jullie reacties, de situatie is nog steeds dezelfde. Ik heb ook contact genomen met de klantenservice en wacht op hun reactie,

Ik heb geprobeerd een sms naar mijn moeder te sturen met de mobiel van mijn vrouw (provider: T-mobile) en het is gelukt. Het probleem ligt dus wel bij Tele2.

lammertse
Vanaf begin december speelt bij mijn vrouw hetzelfde probleem. Zij kan sinds die tijd geen smsjes meer versturen naar zowel de mobiel van haar zus als de mobiel van haar zwager in Frankrijk. Zij maken gebruik van de diensten van Orange Frankrijk. Ook mijn schoonvader heeft een mobiel via Tele2 en ook hij kan geen smsjes naar Frankrijk versturen. Als je het mij vraagt dan lijkt het er dus op dat de onderhandelingen tussen Tele2 en Orange Frankijk over de tarieven voor 2011 begin december zijn vastgelopen. Volgens de klantenservice van Tele2 kan het ook nog wel eens een behoorlijke tijd gaan duren alvorens er een oplossing is...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMS-en vanuit Nederland naar Frankrijk lukt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 2 16 mei 2016, 12:50
Verbindingsproblemen Playstation. [Niet PSN] Storing 3 15 mei 2016, 14:16
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:15:43
| Gilex12:09:06
| abmg 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?