obey-robots.txt
06 December 2016, 20:47
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken

Nieuwe klant?

Nanny
Ik zou vanaf afgelopen vrijdag, 17 december aangesloten zijn voor Internet,bellen en tv maar nu vandaag, maandag heb ik nog steeds niets.
Afgelopen zaterdag heb ik meerdere keren moeten bellen met mijn gsm ( 10cent per minuut )
Er zou iets verkeerd moeten zitten bij KPN.
KPN belde mij vanmorgen dus netjes met de melding dat ze zouden komen tussen 14 en 16 uur.
Nu inmiddels 18.00 en KPN is nog steeds niet geweest.
Tele2 maar weer bellen met mijn gsm ( 10 cent per minuut ).
Plus ook nog een halve vrije dag moeten opnemen, het loopt nu toch aardig in de kosten.
Morgen kan ik geen vrij nemen dus leuk hoor!
Nu zegt KPN dat die wel langs is geweest en een brief in de bus( wat er dus echt niet ligt ) heeft gegooit, wie liegt hier nu?
Ik in ieder geval niet!
Ik hoop toch zeker dat dit allemaal snel opgelost is,als dit zo blijft heb ik dus vanaf 22 december helemaal niks meer, geen internet, geen telefoon en geen tv.
Dit kan er ook nog wel bij dit jaar, bedankt Tele2.
Koppijn! nu al van jullie.

kobus1960
Welkom bij de club, ik ga even een term neerzetten die je niets zegt.
Buiten zelf bellen is dat het enige wat wij voor je kunnen doen.
" Danielle van Tele2 Webcare " , kan je hier wat mee?
Hopen dat het geregeld is voor de feestdagen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

caalrami
Als er een fout in de lijn zit zal Tele2 een monteur aansturen van de KPN omdat de lijnen van hun zijn.
Als de monteur dan aangeeft dat hij tussen 2 en 4 komt en hij komt niet is dit een fout van de monteur die in opdracht van de kpn er op uit wordt gestuurd.
Tele2 heeft hier niets mee te maken .
Echter kan je dit wel melden bij Tele2 deze zouden dan contact opnemen met de kpn en om uitleg vragen.

Tele2 geeft dus aan de kpn door dat er een fout in de lijn zit , en kpn stuurd een monteur er op uit.
De monteur is dus in dienst bij de kpn.
Kpn geeft je namelijk geen informatie over de monteur omdat je een pakket hebt bij Tele2.

Mijn advies neem contact op met Tele2 en meld dat de monteur niet bij je langs is geweest terwijl hij je wel gebeld heeft.
Tele2 zal dan met de kpn gaan bellen en om opheldering vragen.
Geen dank mijn advies was GRATIS

En vergeet niet (RTFM) Read the fucking manual

bietenbrug
Nanny, vergeet de kosten die je maakt niet te noteren. Als het een fout van tele2 is, kun je die kosten bij hen declareren.
Wat had je tot nu toe?
Of had je geen vaste telefoonlijn?
Je wilt nu internet + bellen . Klopt?

Succes!
Groetjes, een "nieuwe" klant, sinds 13 december.

Een schrale troost misschien: Bij een andere provider, ben je voor deze prijs niet beter uit .
Ik wacht nog op het terug krijgen van mijn eigen nummer.

Tele2 Webcare
Beste Nanny,

Ik heb je bericht ook op het andere forum ontvangen. Daar heb ik je gevraagd via dat forum je gegevens in een persoonlijk bericht naar me te sturen. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

kobus1960
Kijk aan, het werkt wel, Danielle bedankt voor de ingreep.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe klant?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 4 05 mei 2014, 16:39
Dit heeft Tele2 beter uitgelegd naar de klant Grappig 1 14 maart 2013, 17:41
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. 21 11 februari 2013, 15:25
nieuwe decoder, beamer en ps3 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 4 15 mei 2012, 00:15
Nieuwe splitter moet? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 9 16 maart 2012, 18:47
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:09:48
| Gilex03:24:47
| Bill04:38:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?