obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
aanklacht
hovhannes
ik heb sbs2008 server tuis voor studie doeleinden.als u moet installeren voor wat voor redenen ook,dan moet u connect to internet wizard runnen,om internet domain naam door te geven.de server vraagt altijd om dhcp uitzetten tijdens de internet wizard runnen in de router omdat de server wilt altijd zijn eigen dhcp role gebruiken die kun je niet uitzetten,omdat ik heb ook geprobeerd deze mogelijkheid.dus ik moet de dhcp uitzetten in de router.maar die functie staat niet in mij router,vroeger toen ik was lied bij hetnet die functie stond wel in de router.ik heb technische dienst gebeld om even de dhcp uitzetten,maar ze weigerden dat voor aantal keren zonder enige reden te geven.ik heb wel aanklacht ingediend door virtual server en ze hebben mij laten weten dat die functie wordt niet ondersteund door hun technische dienst en ik moest op deze adres terecht voor mij problemen.ik had wel paar manden geleden 2 keer laten dhcp uitzetten bij hun.het is alleen maar een vinkje uitzetten meer niet.ik vind hun gedrag echt belachelijk.ik heb ook andere probleem met hun,dat de porten 80,443,987 zijn dicht bij hun,terwijl toen voordat ik klant geworden bij hun ik heb verteld ik heb porten probleem met hetnet daarom wil ik naar andere provider gaan.ze hebben gezegd tegen mij dat was geen probleem bij hun,terwijl achteruit lijkt dat ze hebben deze porten ook dicht gemaakt voor bepaalde redenen en port trigerring helpt helemaal niet omdat de porten zijn dicht in z'n server.ze hebben mij eerlijk misleidt.ik heb nog paar maaden contract en ik weet niet hoe moet ik die probleem oplossen.

johannes groetjes
 
kobus1960
Met alle respect voor de studie doeleinden.
Kan je hier een begrijpelijk verhaal van maken?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Van die letterbrij kan ik geen chocola van maken.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aanklacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie