obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Poorten openen voor de Xbox & Playstation
abmg
Heb je te beginnen bij het modem alles opnieuw opgestart? Kijk dan even of de instellingen in het modem nog goed staan.

Geen beveiligingsprogramma met een firewall op de PC? Of firewall in de TG789bvn? Maar daar kan je niet bijkomen...

Als het echt nog niet lukt kun je ook eens proberen zonder router. DMZ in het modem naar de PC in stellen, of in het modem een portforward naar de PC.


Ik moet morgen vroeg op en stop er nu mee. Hoop dat het eventueel na het opnieuw opstarten van het hele netwerk toch nog lukt! Succes!
 
RicardoDimm
Ik hebnu omdat het niet werkte mijn PC aangesloten zonder eigen router en ingesteld als DMZ. Hoe kan ik nu in de modem van Tele 2 port forwarden dan? Of begrijp ik je nu verkeerd?
 
abmg
Als je DMZ instelt naar je PC hoef je geen poorten te forwarden, omdat alle internetverkeer naar je PC gaat.

Het is veiliger poorten te forwarden. Ik denk dat deze link op portforward.com je op weg kan helpen:
http://portforward.com/english/router...IFA_16.htm
Het is wel niet precies dezelfde Technicolor, een iets oudere versie.
 
RicardoDimm

Quote

abmg schreef:

Als je DMZ instelt naar je PC hoef je geen poorten te forwarden, omdat alle internetverkeer naar je PC gaat.

Het is veiliger poorten te forwarden. Ik denk dat deze link op portforward.com je op weg kan helpen:
http://portforward.com/english/router...IFA_16.htm
Het is wel niet precies dezelfde Technicolor, een iets oudere versie.


Ik heb met FIFA 16 nu inderdaad een betere connectie! Aangezien mijn PC goed beveiligd is en ik nooit dingen download, denkik dat ik het laat zoals het is.
Bedankt voor je hulp!
 
abmg
Graag gedaan!

Fijn dat het beter werkt!

Groeten, Ab
 
TicoS
Ik krijg de instellingen niet in mijn router heb de begin post gevolgd en blijf bij NAT-Type 3 en hij zit in de 4e poort. Alleen kan ik geen DMZ toevoegen. Op mijn PlayStation 4 is het
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten openen voor de Xbox & Playstation', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie