obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Grappenmakers bij T2, krijg zomaar een nieuwe decoder (niet dat ik het het erg vind :D)
jamy015
We hadden vroeger een oud abo bij tele2 (eentje van 45 euro), en hadden besloten over te gaan naar het nieuwe abo van 30 euro, aangezien dit exact hetzelfde was. Bij het oude abonnement hadden we Samsung decoders, en we kregen dus gisteren een brief: 'Binnen 6 weken wordt het aansluitpakket opgestuurd'.

Dus wij met hun bellen: 'Hallo met *** van Tele2, mag ik uw postcode en huisnummer aub?'
wij: 'Natuurlijk die zijn *** en ***'
mevrouw: 'Op naam van ***?'
wij: 'Ja dat klopt'
mevrouw: 'Oke, en waarmee kan ik u van dienst zijn?'
wij: 'We hebben ons abo bij jullie over gezet, en we hebben een brief gekregen dat we een aansluitpakket ontvangen. Het is toch al aangesloten, waarvoor hebben we dan een aansluit pakket nodig?'
Dus die vrouw: 'Ik zal even voor u kijken meneer... *wachtstand* Ah meneer ik zie het al er word gekeken naar wat u al hebt, het Davolink heeft u al dus die houdt u gewoon, en dan krijgt u een decoder opgestuurd'
wij: 'Maar mevrouw we hebben al 2 decoders, dan is die nieuwe toch niet nodig'
mevrouw 'Ah ok meneer, nog een momentje alstublieft... *wachtstand* Hebben uw decoders een blauw lampje?'
wij 'Nee mevrouw we hebben de oude decoders, er staat versatel en samsung op'
mevrouw 'Ah ok die met een groen lampje?'
wij 'Ja dat klopt'
mevrouw 'Ja meneer dan krijgt u toch de nieuwe opgestuurd, deze heeft allemaal handige nieuwe functies'
wij 'We vinden het eigenlijk prima zo, en ons abo blijft hetzelfde we hebben geen HD ofzo dus het is ook niet nodig'
mevrouw 'Ja meneer ik kan het hier niet aanpassen voor u u kunt de decoder dan gewoon in de kast zetten en met de oude blijven kijken'
wij'Ok, prima, bedankt!'
mevrouw 'Tot ziens'
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grappenmakers bij T2, krijg zomaar een nieuwe decoder (niet dat ik het het erg vind :D)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe simkaart Klacht over Tele2 : 1 24 sep 2019
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
Advertentie