obey-robots.txt
08 December 2016, 16:58
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Inloggen decoder

DPC
Ik heb sinds gisteren internet, telefoon en televisie van Tele2.

Telefoon en internet gisteren aangesloten en alles werkt naar behoren.
De dag daarna zou televisie ook moeten werken, vandaag dus mee aan de slag gegaan en alles aangesloten.
Nu kom ik bij een scherm dat vraagt naar inlog gegevens.

Ik ga er van uit dat dit dezelfde gegevens zijn als voor 'mijn tele2'?
Inloggen op 'mijn Tele2' lukt gewoon.
Helaas kom ik niet verder, de inloggegevens op de decoder zijn onjuist.

Ook zou ik een brief hebben gehad met inloggegevens? Deze brief kan ik mij niet herinneren of heb ik niet gehad.

Weet iemand of de inloggegevens op de decoder en 'mijn tele2' dezelfde zijn?
 
DPC
Brief inmiddels gevonden, de inlog gegevens zijn dezelfde als "mijn Tele2"

Helaas kan ik met deze gegevens niet inloggen bij de decoder
Bellen naar Tele2 lukt niet, ze zijn aldoor 'gesloten'.

Heeft niemand een idee?

Groeten,
Jan
 
cornfed
Bel je met je mobiel?
Misschien ligt het daaraan dat geen contact krijgt met de helpdesk.

Je moet contact hebben met Tele2. Alleen zij kunnen dit fixen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Gilex
toevallig een tot 50mb klant? tjah die helpdesk is vroeger dicht dan de normale helpdesk....
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
DPC
@ Cornfed: Nee, ironisch genoeg bel ik met mijn Tele2 verbinding

@ Gilex: Ja een tot 50 Mb klant, maar al had ik tot 100 Mb willen hebben, ik bel voor de TV, gewoon op een algemeen en op de site gevonden nummer.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze aan mijn nummer kunnen zien dat ik een 50 Mb klant ben en daarvoor de tent maar even sluiten?

Ik heb een email kunnen sturen naar Tele2, hopelijk krijg ik hier antwoord op.
 
Gilex
Dat je belt voor tv maakt ze bij Tele2 niks uit, ze zien dat je belt vanaf een fiberspeed lijn.
De helpdesk voor fiberspeed klanten heeft een andere openingstijd helaas.
Dit wordt helaas niet echt duidelijk vermeld op de site van Tele2

(fiberspeed is de oude benaming voor de tot 50mb abbo's)
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
cornfed
Het is zo dat VDSL klanten een eigen helpdesk hebben.
En die zijn vroeger dicht dan de 'normale' helpdesk.
Ik meen me te herinneren iets van dicht om 17:30 op werkdagen. Weekend is sowieso gesloten.

Tele2 is te beroerd om dit kenbaar te maken aan haar klanten!

Tele2 zegt vaak dat ze klantvriendelijk zijn en dat de klant op de eerste plaats komt!

Pure boerenbedrog!


Zo...mijn mening.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
DPC
Haha, bedankt jongens.
Ik wacht antwoord op mijn mail af.
Mocht dit niet lukken zal ik op aangepaste tijden bellen.
Gelukkig heb ik mijn Digitenne abbo nog niet opgezegd, zit dus nog niet zonder.
 
kobus1960
Jouw ervaring met Tele2 is voor mij de reden geweest om op te stappen.
Yeahhhh Cornfed, preciessssssssss
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
DPC
Bedank voor de moeite jongens.
Inmiddels werk ook de tv naar behoren.
Zal wel een vertraagde aansluiting geweest zijn.

Maar het werkt...
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 1 01 augustus 2014, 18:17
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 4 05 mei 2014, 16:39
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 4 05 juli 2012, 16:28
aMINET DECODER/BEAMER/VERSTERKER Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 4 09 juni 2012, 00:15
2e decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 4 02 juni 2012, 13:54
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill02:12:34
| Gilex09:48:27
| abmg20:54:20
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?