obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
davolink dv-201amr met een linksys e3000
bockie
Heb dus een tele2 int.+bellen en de davolink dv-201amr. En 3 dagen geleden de linksys e3000 gekocht (voor mijn nieuwe laptop, oude desktop en printer op aan teluiten) alles gedaan hoe het moest en de dvd gedraait maar deze kwam maar tot 25%.

een mail naar linksys en met een paar tips toch gelukt om een draadloze verbinding met de router tekrijgen.

Maar nu mijn probleem en dat is de internet verbinding, die krijg maar niet tot stand.
Via deze site een goede tip gekregen van cornfed (een router achter een davolink opstellen en hem gebruiken als switch).
Dit heb ik gedaan, hier in staat dat je het ip-adres van de linksys moet varanderen maar als ik dit doe kom ik niet meer in het besturings prog, van de linksys. Moet deze dan weer resetten en kan dan weer opnieuw beginnen.

Ik krijg het niet aan het werken en heb dan ook niet zoveel zin meer heb het vermoeden dat de linksys e 3000 niet echt in orde is.

Maar heb ook niet echt veel ervaring met dit soort dineg het kan goed zijn dat ik iets fout doe en ben dus opzoek naar een goede how-to voor leken.

graag een reactie van iemand. Bij voorbaat dank.
 
cornfed
Ik heb de how-to al aangepast met een nieuwe regel.

Toen je het ip adres veranderde van de Linksys, werd het contact met je pc verbroken, omdat je pc nog steeds in het oude subnet actief was.
Een herstart van je pc zou voldoende moeten zijn om dat te herstellen, mits je TCP/IP4 instellingen van je pc op auto staan.
Heb je ze met de hand ingesteld, moet je die ook weer met de hand aanpassen aan het nieuwe subnet.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'davolink dv-201amr met een linksys e3000', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch Helpdesk : 570 13 apr 2015
Linksy wrt54g achter davolink 2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 18 feb 2015
davolink dv-2020 van tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 20 nov 2014
Advertentie