obey-robots.txt
11 December 2016, 03:12
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

SNELHEID tele2 50Mb

kaaatje
Ik ben sinds 1 week gebruiker van Tele2 internet 50Mb, (+telefoon en TV) en met de speedtest kom ik 17.03 Mb/s download snelheid en 4.99 Mb/s uploadsnelheid.
Omdat ik vond dat het nogal laag was belde ik de klantenservice.
Een heel vriendelijke vent vertelde me dat de genoemde snelheden in feite erg HOOG zijn en dat eventuele vertragingen aan mijn (inderdaad al 4 jaar oude) laptop zouden liggen, plus dat het draadloos gebruik en de TV snelheid wegnemen.
Klopt dit allemaal of wordt ik gen....d?
Moet er wel bij vertellen dat ik weinig verstand heb van dit soort dingen....
groet en bedankt voor antwoorden...alvast...
kAAAATJE

Gilex
TV stream neemt idd een 4 tot 6 mb van je totale snelheid af.

Heb je de snelheid gemeten met een utp verbinding of draadloos?
Als het bedraad is kan dat niet aan je laptop liggen, die zit bij die snelheid uit zn neus te eten hoor.
Dat is eerder een tele2 verhaaltje om de klant (jij dus) aan het lijntje te houden.
Als je een beetje rond leest hier op het forum zie je erg veel gebruikers die een bedroevend lage snelheid halen met het tot 50mb abonnement
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

kaaatje
Gilex bedankt voor je snelle antwoord.
Ik heb de snelheid nogmaals gemeten maar nu met de kabelaangesloten: download 15.00 Mb/s en upload 4.99 Mb/s....dit is dus zelfs minder dan draadloos!!! Hier wordt ik niet vrolijk van en het is inderdaad bedroefend!
Wat moet ik doen? Helpt protesteren uberhaubt?
Wanneer je aan de lijn hangt met de klantendienst om je beklag te doen dan verdienen ze daar zelfs aan!
Ook heb ik problemen met de TV ontvanger, die een zeer ingewikkeld en omslachtig menu heeft.
En een lay-out met oostblok-allure!
Kon dat niet beter tele2?
Hartelijke groet voor Gilex
Kaaaatje

Gilex
Tele2 kan niet echt veel beter...
Heb heb een jaar aangezien met de nieuwe Animo decoders en de bij komende problemen, maar ben heel erg blij dat ik nu terug ben bij Ziggo.

wallia
Gilex over 4 maanden volg ik je voorbeeld. Watvoor hd-recorder heb je, de Cisco of Humax?

Gilex
ik heb de cisco 8485 en die bevalt me prima Grin

wallia
Ok, bedankt!

wallia
Sorry Gilex, was het nog vergeten te vragen, maar kan je met deze Cisco 2 programma's tegelijk opnemen?

Gilex
Nee dat gaat niet lukken, volgens zelf bij geen een decoder die geleverd worden door Ziggo.

wallia
Ja, dat dacht ik al. Bij de Humax is dit wel mogelijk, maar daar ligt de prijs wel wat hoger (dacht zoiets van 289 euries) Heb nog wel even de tijd om ervoor te sparen en om na te denken of het de Cisco of Humax wordt.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SNELHEID tele2 50Mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Fritzbox op 50MB VDSL Installatie en aansluit problemen Tele2 modems 13 18 oktober 2016, 10:26
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 4 11 oktober 2016, 14:06
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL 6 06 juni 2016, 15:59
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:54:08
| abmg04:14:33
| Gilex15:44:41
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?