obey-robots.txt
06 December 2016, 20:49
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Refund uitbetalen en afhandeling klachten traag.

just me
Na eerst 3 maanden touwtrekken met T2 en het melden van onstabiele verbindingen,niet aangekomen brieven en niet beantwoordde mailtjes heb ik T2 in gebreke gesteld en mijn abonnement beeïndigd,onder coulantie mocht ik het contract opzeggen wat dus uiteindelijk in december 2010 is gebeurd.

Mondelinge afspraak was een refund,de gemaakte telefoonkosten van de te dure klantenservice bij T2 plus abonnementskosten over de periode september/december 2010 zouden de eerste week van januari 2011 op mijn bankrekeningnummer gestort worden door T2.

Echter geen refund op mijn bank de eerste week van januari,ik kreeg een telefoontje van de klantenservice met de melding dat de uitbetaling zou plaatsvinden in week 3( en aangezien ik van rekeningnummer was verandert en dit in het systeem had proberen te wijzigen wat niet was gelukt zou dit op mijn nieuwe bankrekening gestort worden.)
Een refund werd berekend over de contractsperiode van september/december en er stonden dus geen telefoonkosten bij vermeld.

Vlak voor het einde van week 4 kreeg ik weer een telefoontje van de klantenservice waarin men mij mededeelde dat er een uitbetaling was aangevraagd en deze in week 8 op mijn giro gestort zou worden,weer het nieuwe banknummer doorgegeven dus,en weer afwachten.

Reeds vanaf september loopt dit en het is nog steeds niet afgesloten dus.
Een mail naar een andere afdeling met het hele verhaal erin leverde me een mailtje van Danielle op,zij maakt me de belofte dat er in week 7 een betaling gedaan zou worden en vroeg me voor een kopie van een bankafschrift,die heb ik opgestuurd en gevraagd voor een terugkoppeling die ik tot op heden ten dage nog niet heb gekregen.
Van de betaling heb ik dus ook niets meer vernomen en week 7 is al half voorbij,natuurlijk twijfel ik eraan dat het nu in orde komt maar moet nog even geduld hebben

kobus1960
@Just me, tweede post van gelijke strekking verwijderd, dubbelposten werkt verwarrend
en is bovendien niet toegestaan.

Te triest weer dit, kijken of "Danielle van Tele2 Webcare" hierop reageert.
e.e.a. Zo afhandelen en nog pronken met een award ook. Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

just me
Ik hoop dat ze het in orde maakt @Kobus,vind t zwaar irritant worden intussen en mijn geduld is zo goed als op.
Kan het trouwens kloppen dat met het verwijderen van mn vraag aan JPT ook andere berichten verwijdert zijn?
Ik kreeg namelijk een melding dat ik een privè bericht had gekregen en ik kan t dus nergens vinden,ook niet via de link in mn privè mail?

kobus1960
Ik heb alleen je dubbelpost en een reactie van mijzelf daarop verwijderd.
Die reactie was een kopie van m'n reactie hier. dus er is niets meer dan die 2
posts verwijderd, die zouden allebei dubbel geweest zijn, vandaar. Wink

jpt
@kobus
ben bang dat met de verwijdering van de dubbelpost toch meer is verwijderd!
ik had een reaktie geplaatst op de vraag aan mij deze is ook kompleet verdwenen.
ook had ik een p.b. bericht naar just me verzonden welke dus ook verdwenen is!

@ just me
mijn problemen zijn iets minder dan de jouwe,wat ik nog tegoed had (niet zo veel) van tele2 is gelijk getrokken met mijn laatste afrekeningen!
het enigste was nog de afkoopsom die ik zou moeten betalen ondanks dat hier duidelijke afspraken over waren.
meteen mijn contact gemaild met iets in de strekking van zorg dat dit goed komt!
anders zien wij elkaar wel bij de rechtbank! tot op heden taal nog teken hierop gehad ook geen rekeningen.
voor mijn vriend vorige week overgestapt naar online hetzelfde verhaal zou ook een afkoop som moeten betalen.(kopie van de mail wederom verstuurd)
het is gewoon van het zotte dat e.e.a. al maanden voortsleept net als bij jou en anderen denk ik
dat een bedrijf welke communicatie aanbied niet in staat is te communiceren, intern en naar de klanten toe.Shock
vraag me af wanneer er een non communicatie award wordt uitgereikt ik weet een geheide winnaar waar we geen vraagtekens bij hoeven te zettenGrin
weer een bericht naar jou p.b. gestuurd hoop dat je er wat aan hebt.

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!

just me
@JPT,
Dank je dat je je bericht voor de 2e keer hebt verzonden,nu heb ik t in goede orde ontvangen Wink
Jammer dat de loden eikel niet meer bestaat die vroeger uitgedeeld werd door Sylvia Millecam anders konden we dus massaal T2 gaan nomineren daarvoor Grin
Wel bestaat er zoiets als de koude douche bij Kassa en ik denk dat de Opta ook zeker zal smullen hiervan,net als de consumentenbond en het juridisch loket.Ik ga mijn rechtsbijstand papieren maar eens langzaam klaarleggen en heb goede connecties bij een bekend advokatenkantoor dus ik denk dat ik dat ook maar eens moet gaan plannen en inzetten.Ze zijn reeds op de hoogte en willen het heel graag aanpakken en in de openheid brengen.

Het is inderdaad een groot wanvertoon daar als het op communicatie aankomt met en naar de klant toe,de centjes zijn blijkbaar alleen hetgene wat telt.
De mensen die daar in die chaotische wanordelijke omgeving moeten werken,daar heb ik oprecht medelijden mee.Als het met hun inkomens al net zo gaat als met onze zaken,dan wil ik het beslist niet weten.

Op mijn mail van gisteren heb ik dus niets meer vernomen,alleen een berichtje dat mijn mail in goede orde ontvangen was met de vermelding erbij dat dit geen garantie is dat de mail gelezen of begrepen is.

We gaan dus nog maar een dagje wachten,week 7 is nog niet voorbij maar ik heb grootse plannen met de zwarte schapen Cool

@Kobus,
Ik kreeg gisteren 3 meldingen van een reactie binnen en 1 melding van een privé bericht.
Op de site aangekomen was er alleen maar jou bericht dat je de dubbele post had verwijdert,dus 2 reactie`s en 1 privé bericht waren spontaan zoek.
Nu is het blijkbaar allemaal weer kloppend want ik heb mn privé bericht gekregen en ook de 2 reacties van JPT en van jou,exact zoals mijn mailbox aangaf.

just me
Er is overigens nog steeds geen reactie op de mail van gisteren naar het troubleshootersteam,het is bij een ontvangstbevestiging gebleven.
Ook is er niets veranderd op de site van mijn Tele 2 en staat alles nog steeds het zelfde.
Vanochtend heb ik dus maar een mail gestuurd aan hogerhand en ben benieuwd wat daar uiteindelijk uit gaat komen.
Dit is de laatste kans die ik geef om alles recht te trekken en anders ga ik dus echt via de gerechtelijke weg de boel laten oplossen.

Update volgt zodra ik meer weet hiervan

kobus1960
@Just me en JPT
Er is gister tijdens het weghalen van de dubbelpost blijkbaar iets "kruislings" misgegaan
waarvoor excuses.

just me
Is niet erg hoor @kobus,intussen is het allemaal weer opgelost,wat we van Tele 2 nog lang niet kunnen zeggen Wink

jpt
@kobus
sluit me aan bij just me.
zijn dingen die kunnen gebeurenSmile
snel weer opgelost kan tele2 een voorbeeld aan nemen!

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Refund uitbetalen en afhandeling klachten traag.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 5 10 september 2015, 23:54
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid 2 17 augustus 2014, 20:56
ADSL traag Usenet download Snelheid 3 29 oktober 2013, 18:57
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:11:18
| Gilex03:26:17
| Bill04:40:13
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?