obey-robots.txt
07 December 2016, 17:22
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Trage internet

Mad_Edition
Beste mensen,

Ik heb tele2 compleet met HD TV en internet tot 20mb.
Woonachtig in Hoofddorp.

Sinds een week is het internet snelheid flink gedaald.
Voorheen (bedraad) haalde ik speedtest circa 13mb, nu kom ik niet boven circa 5,8mb!!!
Met downloaden zit ik rond een miezerige 2,99mbps, terwijl ik vorig week 15 a 16 mbps haalde.
Ook het laden van internet pagina´s gaat heel erg traag, zowel op de 2 laptops (wifi) als op de pc (bedraad).

Ook hadden wij laatst geen internet en geen tv.
Toevallig las ik gister hier op het forum dat er het een en ander geupdate werd.
(Jammer dat Tele2 de klanten niet informeert hierover)

Nu ben ik al iets meer dan 5 jaren klant van Tele2 internet en daarvoor heb ik mobiel van Tele2 gehad en ben nooit ontevreden geweest.
Heb altijd goede verbinding gehad, nooit problemen e.d .
Nu loopt mijn contract eind februari af en overweeg toch om Tele2 te verlaten.

Als ik bel met klantenservice (lekker 45 minuten wachten ching ching) en dan weten zij niet hoe dat komt en krijg ik te horen:
modem resetten, tv decoder resetten blabla
ik ken het allemaal wel en heb dat natuurlijk eerst gedaan voordat ik ben gaan bellen.

Is dit een bekend probleem dat het internet traag is in deze omgeving, of ben sta ik er alleen voor?

mvg Shai
 
cornfed
Tele2 zal een technisch onderzoek moeten starten om te achterhalen wat precies de oorzaak is van de terugval in snelheid.
Het enige wat je zelf kan doen is de eigen installatie nakijken of daar wat mis mee is.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Mad_Edition
Pfff onderzoek van tele2, ik begin langzamerhand wel zat te worden.
Denk maar dat ik een keer wat minder moet betalen aan tele2. dan flippen ze direct. maar als wij minder gebruik kunnen maken waar wij voor betalen , dan mogen wij niet flippen en moeten wij het begrijpen.

zo een service nummer is toch ook niks, je betaald een hoop centjes voor je eigen probleem en toch wordt je niet goed geholpen.

weetje wanneer de mensen klantenservice goed zijn??
Als je een abo wilt nemen bij tele2, dan zijn ze goed klant gericht en helpen ze jou graag.

Hoop dat het probleem snel opgelost is anders ga ik toch overstappen. Heb vorig jaar toch een klein foutje gemaakt door te blijven!

thnxx
 
Gilex
Ingebrekestellings procedure beginnen dan kan je zonder afkoop van je contract af als het netjes aanpakt iig.
Hoe je dat aanpakt is hier op het forum wel genoeg over te vinden Wink
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......
 
Tele2 Webcare
Beste Mad_edition,

Vervelend dat je internetsnelheid plotseling omlaag is gegaan.
Ik wil voor je uitzoeken hoe dit komt en wat er aan gedaan kan worden.
Om je beter van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via een privebericht.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
rjwfennis
@Mad

Hey Mad, hier vind ik dan een hoofddorper, die storing heeft met z'n verbindingsnelheid...
Ik weet niet waar in hoofddorp natuurlijk, maar ik kom ook uit hoofddorp en zit al sinds
06-02-11 zonder Internet, TV of Telefoon, ik heb ze een aangetekende brief gestuurd op
aanraden van de jongens hier, vandaag zelfs nog gebeld met de klantenservice maar die
kunnen niets voor mij betekenen, zij zijn nog aan het onderzoeken, maar ik wil dat eigenlijk
niet eens meer, ik wil weg bij tele2 zonder de afkoopsom te moeten betalen...

@Gilex

Wat kan ik nu nog doen om mijn contract kosteloos te beeindigen?

@Danielle

Kun jij mij helpen?

Gr,
Remco
 
Mad_Edition
remco,

ik kom idd uit hoofddorp. zit bij pax en jij?

als je weg kan, is het mooi. anders blijven tot einde van je contract.
Mijn contract loop gelukkig tot eind van deze maand.
alleen heb ik het nog niet opgezegd, gelukkig wordt het stilzwijgend per maand verlengd.
dus als ik het nu opzeg heb ik 1maand trage internet van tele2.

Ik moet wel eerlijk zijn dat ik voorheen nooit problemen heb gehad met tele2. Altijd probleemloos gebruik kunnen maken hiervan.
Tja opeens ben je het zat als je wel volledig moet betalen maar niet volledig gebruik kan maken.
Het vervelende is, als je tele2 hierover aanspreekt, weten zij van niks. Wij kunnen hier niks aan doen.
Je moet het modem en tv decoder resetten. pff hoe vaak moet zo iets gereset worden???

Voor jou is het helemaal vervelend als je helemaal niks kunt doen.....
Grin videoland bij toolenburg is er ook nog he ;-) hahaha

succes en we wachten af hoe dit afloopt.
 
Tele2 Webcare
Beste rjwfennis,

Het spijt me te lezen dat je al sinds 6 februari zonder diensten zit!
Ik wil je hier graag bij helpen! Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via een PB.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Mad_Edition
Grin ik ben zojuist gebeld door tele2, dat het probleem in het modem kan liggen.
Ik krijg een nieuwe modem toegestuurd en laten we kijken hoe het dan afloopt.

wel netjes dat ik gebeld werd.
netjes hoor.

dank je wel Danielle.

grt shai
 
cornfed
Ja, via Webcare gaat het vaak wat sneller.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet ineens te traag voor tv Snelheid 2 09 januari 2016, 18:13
Savonds traag internet Snelheid 8 04 januari 2016, 17:45
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 5 10 september 2015, 23:54
Internet - veilig internet abbonnement Klacht over Tele2 4 15 juni 2015, 22:27
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill05:23:14
| Gilex10:09:38
| abmg20:44:05
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?