obey-robots.txt
06 December 2016, 20:48
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen klant meer, wel rekeningen

TheeDecoder
In oktober 2010 heb ik telefonisch te kennen gegeven dat ik mijn contract met Tele2 (internet en telefonie) wilde stopzetten i.v.m. mijn verhuizing naar het buitenland. Volgende degene van de telefonische helpdesk was dat telefoongesprek voldoende om de stopzetting te regelen. De exacte datum van het gesprek heb ik nu even niet bij de hand, het zal rond 15 oktober zijn geweest.

Ik ben op 28 oktober verhuisd, het huurcontract van mijn woning is beëindigd op 5 november (ik maak dus al vanaf 28 oktober geen gebruik meer van de diensten van Tele2). Voor zover ik mij herinner was de datum waarop ik het contract wilde beëindigen 1 november 2010 (i.v.m. mijn emigratie is een groot deel van mijn papieren niet toegankelijk, vandaar dat ik geen precieze gegevens heb). Tele2 heeft in november de modem terugontvangen.

Ondanks mijn opzegging boekt Tele2 nog steeds maandelijks €29,95 af. Via internetbankieren kan ik dit bedrag zonder problemen storneren, maar dat is natuurlijk maar een halve oplossing.

Ik probeer sinds begin januari contact te krijgen met Tele2, maar behalve de automatisch gegenereerde bevestigingsmails hoor ik niks van ze. De "service"-bot op de site staat niet toe dat ik mijn klacht duidelijk omschrijf en mijn actuele contactgegevens door kan geven (Tele2 vraagt alleen naar mijn oude Nederlandse adres en telefoonnummer waarop ik al maanden niet meer bereikbaar ben).

Na 4 pogingen via Tele2.nl hoop ik dat iemand van Tele2 dit bericht hier leest en wordt er eindelijk iets ondernomen.
After one look at this planet any visitor from outer space would say 'I want to see the manager.' –WSB

cornfed
Heb je een schriftelijke bevestiging ontvangen van je opzegging?
Dat kan zowel per brief zijn als per e-mail?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

TheeDecoder
Weet ik niet meer zeker. Ik heb een groot deel van mijn administratie vernietigd i.v.m. de verhuizing. Ik weet wel dat ik een brief heb ontvangen met instructies betreffende het terugsturen van de modem. De helpdeskman aan wie ik had gevraagd hoe het opzeggen te werk gaat vertelde me dat ik geen brief hoefde te schrijven; het telefoontje was voldoende.

De omschrijving van de afschrijvingen heten trouwens ná 10 november 2010 opeens niet meer invoice.
After one look at this planet any visitor from outer space would say 'I want to see the manager.' –WSB

cornfed
Als je de instructies hebt gekregen per brief over het terugsturen van het modem, dan kan je ervan
uitgaan dat je daadwerkelijk hebt opgezegd in de administratie van Tele2.
Anders had je die brief nooit gekregen.

Lijkt er dus op dat er iets mis is gaan intern bij Tele2.
Blijkbaar heeft de facturatie afdeling geen melding gekregen dat je geen klant meer bent.

Webcare kan hier goede zaken voor je doen.
Even wachten tot ze reageren.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

TheeDecoder
Dank je cornfed! Smile

Gilex
Weer een staaltje goede communicatie bij Tele2 dus.
Vraag me zo langzamerhand wel af welke afdelingen wel onderling communiceren daar bij Tele2.
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there......

Tele2 Webcare
Beste TheeDecoder,

Vervelend dat er iets mis is gegaan bij je verhuizing en dat er nog steeds geld wordt afgeschreven!
Ik wil dit graag voor je uitzoeken.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de postcode en het huisnummer van je oude adres en de gegevens van je nieuwe adres in een privebericht.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

TheeDecoder
Dank je Danielle.
Ik heb je een PM gestuurd met de gevraagde gegevens.

kobus1960
Dat is rap na 3 maanden Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

TheeDecoder
Ik had geen mail ontvangen n.a.v. de reactie van Danielle. Met dank aan mijn @zonnet.nl adres… Angry

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen klant meer, wel rekeningen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. 16 06 september 2016, 10:12
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 37 21 oktober 2015, 16:40
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen 3 12 oktober 2015, 14:03
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 5 11 februari 2015, 21:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| abmg00:10:01
| Gilex03:25:00
| Bill04:38:56
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?