obey-robots.txt
09 December 2016, 20:19
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [83 stemmen]
65% [83 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [44 stemmen]
35% [44 stemmen]

Stemmen: 127
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Laptop actie en kosten na 24 maanden....

alaan
Februari 2009 meegedaan aan de actie waarbij je bij Tele2 een minilaptop kon aanschaffen. 2-Jarig contract en 5 euro bovenop het normale abonnementsgeld. Inmiddels zijn die 2 jaar van het eerste contract voorbij en je zou verwachten dat dan de maandelijkse kosten omlaag gaan met die 5 euro. Bleek dat ook voor de volgende periode, dus de 25e maand, ook weer het bedrag met die extra 5 euro werd ingehouden. Vandaag contact gehad met klantenservice en mij werd verteld dat de maandelijkse kosten hetzelfde zouden blijven. Tele2 zou geen actie ondernemen volgens hem om de maandelijkse kosten te verlagen en blijft gewoon het bedrag inclusief die 5 euro verhoging inhouden. Van de klant wordt verwacht dat hij hierop zelf actie onderneemt.....Zo kan het toch nog een duur laptopje worden.

cornfed
Bedankt voor de tip/waarschuwing!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

kobus1960
Dat contract met bijbehorende laptop is er één van 24 maanden, specifiek vastgelegd
in de bijbehorende papieren, Gelijk aan die van de gewone laptop, jaar of 4 geleden.
Je moet zelf dat contract opzeggen, dat kan nu per maand. Je hebt immers die 24 maand
uitgediend. Zeg m op, en vertel aan het einde van het gesprek dat je best een nieuw
contract bij Tele2 wil. Doen ze gewoon, ze weten donders goed dat ze fout zitten.

Voila, je bent van de kosten af en je kunt even opnieuw bekijken wat je wil.
Laat je niet inpakken door commercieële prietpraat van Tele2.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

alaan
Maar wel vreemd dat ze je die extra 5 euro laten betalen zolang je bij Tele2 bent als je zelf niets doet.....

cornfed
Nee, dat is niet vreemd, maar een standaard praktijk.

Je wilt niet weten hoeveel mensen jaren geleden een contract afsloten bij een ISP voor zeg maar €35 en dat nu nog gewoon elke maand betalen.
Terwijl al lang veel snellere abo's zijn tegen minder Euro's per maand.
Een ware goudmijn voor ISP's.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Laptop actie en kosten na 24 maanden....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 5 11 februari 2015, 21:39
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. 21 11 februari 2013, 15:25
digitale tv op je laptop/ipad/oid TV diensten 2 07 maart 2012, 11:44
WPA op acer laptop(met Vista) werkt niet meer na vervangen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 8 14 augustus 2011, 14:08
Tele2 flikt het weer... geen deelname actie Eredivisie Live Algemeen 13 11 februari 2011, 11:21
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill01:45:15
| abmg02:04:08
| Gilex09:44:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?