obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Decoder werkt niet, service van tele2 werkt ook niet
pablo
Even mijn onvrede uiten over de gang van zaken bij Tele2.

Heb al jaren internet van tele2 en vorig jaar besloten om ook telefonie en internet hier onder te brengen. Zo gezegd zo gedaan in februari 2010 krijg ik de decoder binnen. De eerste verassing was dat het in mijn postcodegebied niet mogelijk was om een tweede decoder te laten werken voor de tv op de slaapkamer. Een terugweg was er niet meer ik zat vast aan het contract. Eigen schuld dikke bult had ik maar moeten doorvragen. Nou ja, dus toch maar UPC aangehouden zodat er boven ook tv kan worden gekeken.
Een dik half jaar later krijg ik een brief dat we via het kabelsignaal nu een tweed decoder kunnen aansluiten, ik denk, nou misschien komt het alsnog goed, weer een week of twee later wordt dit teruggetrokken.
Ik heb inmiddels een paar maanden tv gekeken via tele2(althans in de woonkamer) en dat ging goed, totdat ik haperingen kreeg op de tv, de decoder resetten was dan voor even de oplossing, maar het kwam steeds weer terug. Tot op een zeker moment(zondag 20 februari) de decoder helemaal niets meer deed, in ieder geval geen signaal doorgeven. Wel staan er op de decoder alle lichtjes te branden. Resetten heeft geen zin meer. Uiteindelijk de helpdesk gebeld en om support gevraagd. Het gebruikelijke riedeltje met het modem resetten en de decoder resetten en ga zo maar door(had ik sowieso al meerdere malen gedaan, maar goed). Uiteindelijk is de conclusie dat deze storing moet worden doorgezet naar de technische dienst. Aangezien deze alleen op kantooruren te bereiken is zou ik nog bericht krijgen. Nu ruim twee-en-een-halve-week later bel ik weer de klantenservice. Na enig zoeken(5minuten) verteld de helpdeskmedewerker mij dat zij ziet dat het bij de technische dienst ligt, maar dat deze nu niet bereikbaar zijn. Zij geeft aan dat ik tijdens kantooruren wederom met de klantenservice moet bellen om te vragen of zij contact willen opnemen met de "technische dienst". Op mijn vraag of zij een dergelijke actie niet in het systeem kunnen agenderen wordt aangegeven dat dit niet kan.

Eindconclusie, ik heb nu al 2 1/2 week geen tv via tele2, moet nog een jaar door met dit abonnement, moet upc aanhouden ivm de tweede televisie.

wat een butt-zooi!!

groet,
Pablo
 
kobus1960

Quote

Een dik half jaar later krijg ik een brief dat we via het kabelsignaal nu een tweed decoder kunnen aansluiten, ik denk, nou misschien komt het alsnog goed, weer een week of twee later wordt dit teruggetrokken.


Allemaal heel vervelend, al klopt quote deel niet helemaal, men zou analoog
signaal via de kabel, zonder decoder door gaan geven.

Er rest maar 1 advies, Tele2 mededelen dat ze 1 maand hebben om de problemen op te lossen, na die maand kun je een ingebrekestelling starten, daarover zijn hier topics vol geschreven, even zoeken. Die maand moet je ze geven.

Verder (no offence) is dit weer een les, inlezen, inlezen en inlezen alvorens men een
product wil aanschaffen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste pablo,

Vervelend om te horen dat je al enige tijd geen televisie kunt kijken en de klantenservice je hierin nog geen oplossing heeft kunnen bieden. Op het forum van Tele2 heb je ook dit bericht geplaatst. Ik heb daar al op je bericht gereageerd en om je gegevens gevraagd.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder werkt niet, service van tele2 werkt ook niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie